Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt merke til at alle disse mødrene med sønner går bare rundt og dreper alle som er i nærheten av disse sønnene sine? [emoji33][emoji23]
Soa, Reign, Game of thrones og plenty mer. Bare disse jeg kom på sånn friskt i minne.
Man får ikke ett positivt inntrykk av svigermødrene gitt [emoji23][emoji23][emoji23]
Var bare et obs.
Hun stor på den andre siden av gjørmen med en våt sokk.
Vi hadde tørre sokker i sekken og jeg plukket opp skoen.
Så fortsatte vi turen...
Etter en dag med alt for mye energi tror jeg jeg har endelig fått ut det meste [emoji14]
Huff håper du har fått slappet av og sovet litt så hodet er bedre [emoji173]️Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert
Fillern hadde glemt et møte i morgen tidlig
Får vel køye snart
God morgen [emoji4]God morgen
Tid for seng her også, har hatt ungene hjemme lenge, mellomste i bhg bare mandag sist uke pga førskoledagene, så det er full oppstart av hverdag i morgen. Var tømming a garderobe i bhg før langhelgen også. Og hadde med ei ekstra hjem den dagen så det ligger faktisk i bilen enda... Glemt.
Jaja
Sove litt, hente inn og går gjennom og fylle opp og ta bort så det er passe det som sendes tilbake. Og rekke skolen. Går så bra så
God morgen snuppa, lykke til på møtet [emoji173]️God morgen alle sammen
Var så varmt på soverommet at jeg slet med å sove men men
Snart møte så er vel bare å komme seg ut døra
Guddlård.
Altså. Jeg brukte over en time borte i huset. På hva..?
Jeg bar inn tre smååå esker, og satte noe kremer i et skap..
Kun det.
Herregud....
Fjelltur og rydde på garasjen . Må også brette og legge klær på plass. Storhandel får bli i morgen . Har til middag i dag så først levere småtrolla. De sitter med lego nå hihiGod morgen [emoji4]
Har du planer for dagen?
KpptDet hadde jeg også![emoji33] heldigvis nevnte mannen det da han føyk ut døra...
Hva skal du?[emoji4]
Takk ❤God morgen snuppa, lykke til på møtet [emoji173]️
Greit å få de i bhg først ja [emoji4]Fjelltur og rydde på garasjen . Må også brette og legge klær på plass. Storhandel får bli i morgen . Har til middag i dag så først levere småtrolla. De sitter med lego nå hihi
Du som er dobbeltbooket?Dobbeltbooking er fine greier....
Nei, det får vi nok aldri noe svar på [emoji23]Ja. Heldigvis Hadde vel slitt om ikke
Så får virkelig håpe jeg henter meg litt inn ja. Ta noe ordentlig medisin for hodet tenker jeg.
Slutter aldri å forundre meg hvordan små barn kan ta så stor plass i senga [emoji23][emoji23]
God morgen, Syn=)God morgen