☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen jenter [emoji4] Får se om jeg blar litt i løpet av dagen [emoji14] Fikk ikke med meg så mye i går.

Planer for dagen?

God morgen alle sammen
Var så varmt på soverommet at jeg slet med å sove men men
Snart møte så er vel bare å komme seg ut døra
God morgen, Kengu
Slitsomt når man sliter med å sove i varmen
Vi er heldige der. Soverommet har sol på morgen/formiddag så er svalt og kjølig på kvelden
Lykke til på møte

Finn en slektning å gi til..? Så føler du det går til noe godt, også slipper du selv ta vurderingen av det..?
Det finnes ingen jeg unner å motta to 40 cm lange tvinnede gafler til å spise spagetti med.

Klærene gir jeg bort. Men jeg må gå gjennom og sortere ut det minstemor skal ha. De har vært på utlån til min bror og kom tidvis tilbake fra både sønnen og datra samtidig. Altså type gutt 98 og jente 80 i samme pose.

Last edited:
Var egentlig greit å sende dem på skole og i barnehage idag[emoji2] og jeg har fri!
Håper du rakk alt idag[emoji4]
Eldstemann kjørt til skolen og levert 8.27 (skolen begynner 8.30)
Mellomste levert i bhg og hjem for å hente mobil (førerkort og bankkort) før jeg dro innom butikken før jeg ordnet meg og lillesøster frokost som vi enda ikke er ferdig med. Luftet hunden har vi også gjort.

Mannen som skulle ta båten 7 bestemte seg nemlig for at vi har ikke huska å dusje ungene i helga, varmt har det vært så alle tre dusjet i morges.

Men alle rakk alt :-)

Kan sovne på 10 minutter ja. Verre med 10 sekunder [emoji23]

Nei det skjønner jeg. Henge ett teppe midlertidig over vinduet i nøden?
Fikk endelig sovnet etterhvert. Men hadde ikke sjans til å stå opp klokka sju med L, da. Forøvrig har det blitt gubbens faste oppgave siden jeg ble gravid dog [emoji28] han er mye mer morgenmenneske enn meg..

Blir forhåpentligvis ikke mer enn noen dager :)
Har ikke noe å henge det i, så. Hang et sjal over med nåler, men det varte jo ikke en kveld engang.. Er ikke noe gardinstang eller noe der..

Var egentlig greit å sende dem på skole og i barnehage idag[emoji2] og jeg har fri!
Håper du rakk alt idag[emoji4]
Eldstemann kjørt til skolen og levert 8.27 (skolen begynner 8.30)
Mellomste levert i bhg og hjem for å hente mobil (førerkort og bankkort) før jeg dro innom butikken før jeg ordnet meg og lillesøster frokost som vi enda ikke er ferdig med. Luftet hunden har vi også gjort.

Mannen som skulle ta båten 7 bestemte seg nemlig for at vi har ikke huska å dusje ungene i helga, varmt har det vært så alle tre dusjet i morges.

Men alle rakk alt :-)

Du må være forsiktig![emoji15] trenger jo ikke løfte du?!
Neida, men løftet heller bare sånne lette esker, antagelig under 2-3 kg. Bortsett fra på kvelden, da tok jeg en litt tyngre som jeg estimerer å være rundt 6 kg. Det var litt vel tungt, mye kynnere og greier etterpå.. Men, ryggen er OK nå, så ødela den ikke! :)

Løftet ikke noe tungt. Men kan jo ikke bare sitte og se på [emoji85]

Venter på mannen så vi kan be sammen i bønneklær fått av noen vi kjenner i Egypt, ville nok aldri brukt dette offentlig da [emoji23]
67d37dcceb95dcc4110a4f25f771446d.jpg

Fin du er snuppa[emoji7]

God morgen jenter [emoji4] Får se om jeg blar litt i løpet av dagen [emoji14] Fikk ikke med meg så mye i går.

Planer for dagen?
Ingen store planer her ihvertfall, må innom butikken og rydde her [emoji4]
Har du noen planer for idag?

Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert
Huff :( Jeg føler med deg!! Lite er så utmattende som skikkelig hodesmerter. Jeg håper du får sovet og hvilt deg litt, Spyro [emoji173]

Back
Topp