Klar for møte?God morgen lilleulven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klar for møte?God morgen lilleulven
Ja leverer de til 10 takk du ogGreit å få de i bhg først ja [emoji4]
Kos deg idag [emoji4]
Sovet godt ? Planer i dag?God morgen, Syn=)
Hvor?Dobbeltbooking er fine greier....
God morgen Spenennde da. Planer for dagen?God morgen damer, rart å tenke på at på onsdag tar mannen over sjefen mens hun skal i foreldrepermisjon
God morgen, KenguGod morgen alle sammen
Var så varmt på soverommet at jeg slet med å sove men men
Snart møte så er vel bare å komme seg ut døra
God morgenGod morgen
Det finnes ingen jeg unner å motta to 40 cm lange tvinnede gafler til å spise spagetti med.Finn en slektning å gi til..? Så føler du det går til noe godt, også slipper du selv ta vurderingen av det..?
Eldstemann kjørt til skolen og levert 8.27 (skolen begynner 8.30)Var egentlig greit å sende dem på skole og i barnehage idag[emoji2] og jeg har fri!
Håper du rakk alt idag[emoji4]
Fikk endelig sovnet etterhvert. Men hadde ikke sjans til å stå opp klokka sju med L, da. Forøvrig har det blitt gubbens faste oppgave siden jeg ble gravid dog [emoji28] han er mye mer morgenmenneske enn meg..Kan sovne på 10 minutter ja. Verre med 10 sekunder [emoji23]
Nei det skjønner jeg. Henge ett teppe midlertidig over vinduet i nøden?
Eldstemann kjørt til skolen og levert 8.27 (skolen begynner 8.30)Var egentlig greit å sende dem på skole og i barnehage idag[emoji2] og jeg har fri!
Håper du rakk alt idag[emoji4]
Neida, men løftet heller bare sånne lette esker, antagelig under 2-3 kg. Bortsett fra på kvelden, da tok jeg en litt tyngre som jeg estimerer å være rundt 6 kg. Det var litt vel tungt, mye kynnere og greier etterpå.. Men, ryggen er OK nå, så ødela den ikke!Du må være forsiktig![emoji15] trenger jo ikke løfte du?!
Vi har ei ventilasjonsvifte/avtrekksvifte i huset som kommer til å ta knekken på samlivet vårt!
Hjelp!
Jeg HATER at den står på, sambo skrur den på heeeele tiden[emoji35]
Venter på mannen så vi kan be sammen i bønneklær fått av noen vi kjenner i Egypt, ville nok aldri brukt dette offentlig da [emoji23]
Vel.. Hun fikk jo gjort det.. Og da plusset på ukepengesummen. Men den klagingen, aldri høøørt sånn [emoji23]Det er jo en god tanke[emoji23]
Ingen store planer her ihvertfall, må innom butikken og rydde her [emoji4]God morgen jenter [emoji4] Får se om jeg blar litt i løpet av dagen [emoji14] Fikk ikke med meg så mye i går.
Planer for dagen?
Hah! Da er vi toDet hadde ikke jeg, for digger å brette klær[emoji12]
Huff Jeg føler med deg!! Lite er så utmattende som skikkelig hodesmerter. Jeg håper du får sovet og hvilt deg litt, Spyro [emoji173]Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert
Så fin!Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).