Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Håper den blir bra her og!Jeg har en som er ganske lik[emoji2] helt genial!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den blir bra her og!Jeg har en som er ganske lik[emoji2] helt genial!
Ingen som liker det velHah! Da er vi to
Ble sett noe annet så derfor venter jeg på svar på celleprøve for å få vite hva de evt skal gjøreUffda.. Får håpe den ikke viser noe forandringer og at alt er bare fint! [emoji173]️
Her har jeg kommode nå med 12 skufferVel.. 3 små skuffer er i alle fall bedre enn en liten kurv [emoji14] må sikkert ha noe mer også, men tror det der skal funke greit. I alle fall når jeg har fått gått gjennom og kastet en del..!
Hun kom tilbake da heldigvidÅh så kjipt
Takk [emoji173]️Fin du er da [emoji7]
Fin du er snuppa[emoji7]
Uff.. Må være kjedelig å ikke vite.. Spesielt når man tenker det må være NOE, men ikke sikker på hva. Satser på det er ufarlig/lett å fikse eller så, i alle fall!Ble sett noe annet så derfor venter jeg på svar på celleprøve for å få vite hva de evt skal gjøre
Lekeplass er vel alltid en stor hit [emoji4]Har ingen planer, men lurer på å gå ut litt med lillemor i det fine været. Ikke så mye rundt her vi bor, men kanskje finne en lekeplass eller noe
Jeg skulle sikkert hatt minst 100 skuffer rundtom, men samboer mener visst det er rotete å ha skufferHer har jeg kommode nå med 12 skuffer
Satser på det jaUff.. Må være kjedelig å ikke vite.. Spesielt når man tenker det må være NOE, men ikke sikker på hva. Satser på det er ufarlig/lett å fikse eller så, i alle fall!
Ha ha mannfolkJeg skulle sikkert hatt minst 100 skuffer rundtom, men samboer mener visst det er rotete å ha skuffer
Mye bedre å lage seg en haug på kjøkkenbordet, liksom... Håpløse menneske....
Begynte å lure for virker som om du har god orden på slike ting [emoji4]Nope ikke meg
Ja, det sier jeg og.. Jeg liker hyller og skuffer, sånn at ting kan sorteres!Ha ha mannfolk
Mulig sove litt?Jeg er så trøtt
Jeg ogsåJa, det sier jeg og.. Jeg liker hyller og skuffer, sånn at ting kan sorteres!
Skal snart på jobbMulig sove litt?
Har stort sett det ogsåBegynte å lure for virker som om du har god orden på slike ting [emoji4]
Blir gjerne det.. :/Jeg også
Før var det skap å det var bare rot