☆ Skravletråd Mai ☆

Fikk endelig sovnet etterhvert. Men hadde ikke sjans til å stå opp klokka sju med L, da. Forøvrig har det blitt gubbens faste oppgave siden jeg ble gravid dog [emoji28] han er mye mer morgenmenneske enn meg..

Blir forhåpentligvis ikke mer enn noen dager :)
Har ikke noe å henge det i, så. Hang et sjal over med nåler, men det varte jo ikke en kveld engang.. Er ikke noe gardinstang eller noe der..
Bra han ordner opp da :)

Kjedelig da. Tenkte om det var så varmt at vinduet var litt på gløtt, da kan mam jo henge ett evnt teppe over der for feste :)

Huff :( Jeg føler med deg!! Lite er så utmattende som skikkelig hodesmerter. Jeg håper du får sovet og hvilt deg litt, Spyro [emoji173]
Tusen takk. Uff ja. Du vet så altfor godt om shiten [emoji8]

Fikk lagt meg igjen etter barna gikk til skolen. Og da sovns jeg ganske kjapt ja. Hodet er ikke bedre da. Men hvertfall fått sovet litt. :)

Tusen takk. Uff ja. Du vet så altfor godt om shiten [emoji8]

Fikk lagt meg igjen etter barna gikk til skolen. Og da sovns jeg ganske kjapt ja. Hodet er ikke bedre da. Men hvertfall fått sovet litt. :)
Skulle gjerne tatt det litt for deg [emoji173] Det er så slitsomt. Godt du fikk sove, men leit at hodet ikke ble bedre...

Bra han ordner opp da :)

Kjedelig da. Tenkte om det var så varmt at vinduet var litt på gløtt, da kan mam jo henge ett evnt teppe over der for feste :)
Er 1-3 grader her om natta for tiden, og kaldt på rommet [emoji28] også går vinduet utover, fra bunnen av.. Så funker veldig dårlig. Menmen. Snart ute derfra [emoji14]

Og ja. Godt han ordner. Jeg var så trøtt i morges at jeg knapt enset at det var mandag osv. [emoji14]

Er 1-3 grader her om natta for tiden, og kaldt på rommet [emoji28] også går vinduet utover, fra bunnen av.. Så funker veldig dårlig. Menmen. Snart ute derfra [emoji14]

Og ja. Godt han ordner. Jeg var så trøtt i morges at jeg knapt enset at det var mandag osv. [emoji14]
Å typisk da [emoji23] Da er det ikke så enkelt nei. Sa må du ha hammer og spiker [emoji14] Hahaha

Ja, mente klærne da [emoji28]
Sånn rariteter og sånt kan man samle i et stort bilde på gulvet og gi bort på lokale kjøp og salg grupper eller så. Eller levere til bruktbutikker [emoji14]
Men jeg klarer ikke gi det bort, fordi hun ga det... Samvittighet

Klærene gir vi altså bort, en pose på fretex eller uff jevnt og trutt, men jeg må gå gjennom det og sorter det vi skal bruke til yngste. Og noe jeg vil ta vare på

De hadde i hvit og, men jeg betaler ikke 150 kroner mer bare for å få den i HVITT. Synes den dessuten var fin sånn [emoji14] skulle ønske de hadde hattehylla i samme farge..
Vi har hattehylla også. Jysk? Da tror jeg det er den samme. Mannen som kjøpte for et par år siden. Så om den fantes i flere farger vet jeg ikke

Du gav deg ikke på 1499 innlegg altså? ;) Så du hadde det på forrige oppdatering :p
Jeg har ikke sjekka så grundig... Så jeg gir meg ikke jeg bare skravler.

Men kan ikke huske å ha startet nye tråder etter at jeg talte 8. Dog husket jeg jo ikke mer enn to av dem før jeg sjekket heller. Så hvem vet? Jeg teller ikke. Jeg bare skravler. Men om jeg hadde 1499 en gang før er det vel bare å starte et par tråder da..

Back
Topp