Ja var det skal du på jobb i dag?
Idag har jeg fri![emoji1][emoji1] vært på shopping!
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det skal du på jobb i dag?
Du kan gjerne få komme på.besøk her [emoji23]
Sånn blir det når foreldre mener det er unødvendig med mer enn en venn
Jeg venter stadig ;-)Har så mange jeg skal besøke så vet ikke om jeg får tid![emoji23]
God morgen alle sammen
Var så varmt på soverommet at jeg slet med å sove men men
Snart møte så er vel bare å komme seg ut døra
God morgen damer, rart å tenke på at på onsdag tar mannen over sjefen mens hun skal i foreldrepermisjon
Dobbeltbooking er fine greier....
Kppt
Du da?
God morgen jenter [emoji4] Får se om jeg blar litt i løpet av dagen [emoji14] Fikk ikke med meg så mye i går.
Planer for dagen?
Haha. Blir sprø jeg. Rett før jeg legger meg på gulvet da [emoji23]Var sånn en periode her og [emoji23]
Hvis du hadde fått hvile litt så Hvordan er det med deg?Uff nei. Du skulle ikke tatt noe for meg. Du har da plenty nok du [emoji8][emoji8]
Jeg vil og på shopping. Men det vil ikke lommeboka :/Idag har jeg fri![emoji1][emoji1] vært på shopping!
Du da?
Vond enda. Så inntatt en svær paracet. Håper det bedre seg litt da. Men sov godt i 3 timer daHvis du hadde fått hvile litt så Hvordan er det med deg?
Så deilig! Har jo "fri" jeg og, men begrenset med energi [emoji14]God ettermiddag[emoji1]
Jeg har fri, vært på et møte og på shopping[emoji2]
Hva har du gjort? Formen grei?[emoji4]
Håper det for din skyld jeg også, Spyro. Ungene hjemme igjen?Vond enda. Så inntatt en svær paracet. Håper det bedre seg litt da. Men sov godt i 3 timer da
Ja. Gikk å henta minste på sfo da. Orka ikke kjøre bil. Så er det om ikke lenge på svømming med hu da. Så er det sovetidHåper det for din skyld jeg også, Spyro. Ungene hjemme igjen?
Heh. Jeg har en stor rosa "lommelerke" (som aldri ville fått plass i noe lomme.. Eller veske for den saks skyld) med teksten "girls just wanna have fun".Men jeg klarer ikke gi det bort, fordi hun ga det... Samvittighet
Klærene gir vi altså bort, en pose på fretex eller uff jevnt og trutt, men jeg må gå gjennom det og sorter det vi skal bruke til yngste. Og noe jeg vil ta vare på
Ja, jysk. Er bare hvit hattehylle da.. :/Vi har hattehylla også. Jysk? Da tror jeg det er den samme. Mannen som kjøpte for et par år siden. Så om den fantes i flere farger vet jeg ikke
Svømming er moro da. Skulle ønske jeg gjorde det som liten Har hun holdt på lenge? Du får se om du får sove tidlig i dag.Ja. Gikk å henta minste på sfo da. Orka ikke kjøre bil. Så er det om ikke lenge på svømming med hu da. Så er det sovetid