☆ Skravletråd Mai ☆

God ettermiddag[emoji1]
Jeg har fri, vært på et møte og på shopping[emoji2]
Hva har du gjort? Formen grei?[emoji4]
Så deilig! Har jo "fri" jeg og, men begrenset med energi [emoji14]

Jeg og lille har vært ute en liten tur, grus er visst veldig spenennde. Og smørblomst. Og gress [emoji173] Det gjør meg glad. Formen er grei, men ikke optimal og det er litt irriterende. Men jeg kan øke medisinene til onsdag, så da får vi se :) Mye bedre! Bare ikke optimalt. Også er det dette med at kroppen visner etter lang tid uten skikkelig bevegelse, så jeg må få beveget meg litt og litt :) Merker det på pust og muskulatur. Kroppen vil sitte stille [emoji14] Litt som å være sengeliggende over lang tid. Brått er det tungt å gå. Men sett bort ifra det så orker jeg jo mye mer!

Jeg tror lille har utviklingssprang. Hun spiser opp sjela mi på en måte [emoji23] Ille bestemt om dagen, og aaaaalt blir feil. Er det bare å ri stormen over? Stakars, sikkert frustrerende når det skjer mye utvikling på kort tid.

Men jeg klarer ikke gi det bort, fordi hun ga det... Samvittighet

Klærene gir vi altså bort, en pose på fretex eller uff jevnt og trutt, men jeg må gå gjennom det og sorter det vi skal bruke til yngste. Og noe jeg vil ta vare på
Heh. Jeg har en stor rosa "lommelerke" (som aldri ville fått plass i noe lomme.. Eller veske for den saks skyld) med teksten "girls just wanna have fun".
Den går i søpla snart, selv om jeg har fått den [emoji14]

Vi har hattehylla også. Jysk? Da tror jeg det er den samme. Mannen som kjøpte for et par år siden. Så om den fantes i flere farger vet jeg ikke
Ja, jysk. Er bare hvit hattehylle da.. :/

Ja. Gikk å henta minste på sfo da. Orka ikke kjøre bil. Så er det om ikke lenge på svømming med hu da. Så er det sovetid :)
Svømming er moro da. Skulle ønske jeg gjorde det som liten :) Har hun holdt på lenge? Du får se om du får sove tidlig i dag.

Back
Topp