Har vært på kurs og hos tannlegen skulle heller ønske jeg var på shoppingIdag har jeg fri![emoji1][emoji1] vært på shopping!
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på kurs og hos tannlegen skulle heller ønske jeg var på shoppingIdag har jeg fri![emoji1][emoji1] vært på shopping!
Du da?
Hatt sitt første 10 ukers kurs. Siste gang før sommerferien i dag da.
Så skal jeg på kurs for å bli svømmeinstruktør om ett par helger.
Så fra neste år får hu pga meg, dobbelt opp med svømmekurs. Til prisen av 1 [emoji14] Utnytter det litt. Så det blir jo spennende
Er ikke som når jeg var lita og vi lærte kun å svømme. Nå er det kurs for vanntilvenning, lære å flyte, lære svømme under vann også over vann. Er så mange nivåer nå gitt [emoji85]
Får prøve legge meg tidlig i dag ja. Vil på jobb i morgen. Vi skal på langtur også med de eldre. Så jeg vet de har veldig bruk for meg i morgen. Satser på bedre da ja
Hva skjer?Har lyst til å gråte.....
Så det nå. Så kjiptKnust hele baksiden på nye tlf
Tusen takk [emoji8]Så spennende da! Og ikke minst sikkert ålreit for dere begge
Hehe, nei ting forandrer seg med tiden. Før heiv man vel nesten bare ungen uti, også fikk de løse problemet [emoji23] Hehe. Men blir vel mer trening etterhvert tenker jeg.
Håper du får en god natt, og at hodet ditt roer seg slik at du kan dra på jobb og i tillegg ha en god dag
Ånei! Har ikke du nettopp kjøpt den?Knust hele baksiden på nye tlf
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]Ronja R: skal vi ha brettedate? [emoji23]
Vel det er mye det [emoji23]Oki skjønner ikke lett det nei. Men hva vil du ikke da ?
det var godt. Lunsj ble sen her i dag og spist ute
Det har vi der ?God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin dag?
Hehe oki , du har ferdig VGs. ? Men ikke annen utdannelse enda?Vel det er mye det [emoji23]
God kveld ja.God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin dag?
Det har vi der ?
God kveld ja.
Gjort rett og slett veldig lite i dag. Snakket lenge i telefon med mamma. Og vært ute med jentene
I kveld skal alle ungene i seng og mannen er ikke hjemme. Yngste sover vel mer eller mindre nå. På meg. Så må legges ned.
Mellomste vet jeg ikke. Eldste kom inn døra nå fra fotballtrening
Nei. Mellomste sover ikke, hører henne.
Det går bedre sånnsett, men hun har lavt jernlager og lav blodprosent som for sikkerhets skyld ble feil behandlet når oppdaget. Legen sa hun måtte ta jern, men ikke hvor mye. Apoteket anbefalte en hun kjøpte. Som inneholder like mye som en multivitamin. Ment som vedlikehold, ikke ved lavt jernlager. Tre mnd ny prøve og lite bedring og jeg oppdaget hva hun gikk på og apoteket anbefalte en ny. Fortsatt oppdaget jeg i dag, dosering lavere enn normalt ved anemi.Hvordan går det med mamman din?
Så deilig og ikke gjøre så mye også[emoji4] Bare være ute å kose seg.
Det går bedre sånnsett, men hun har lavt jernlager og lav blodprosent som for sikkerhets skyld ble feil behandlet når oppdaget. Legen sa hun måtte ta jern, men ikke hvor mye. Apoteket anbefalte en hun kjøpte. Som inneholder like mye som en multivitamin. Ment som vedlikehold, ikke ved lavt jernlager. Tre mnd ny prøve og lite bedring og jeg oppdaget hva hun gikk på og apoteket anbefalte en ny. Fortsatt oppdaget jeg i dag, dosering lavere enn normalt ved anemi.
Legen om to uker, men apoteket a hun kunne prøve tre eller to så nå øker hun til tre og så ser vi om to uker.
Så hun er sliten da.
Alltid! [emoji4]Fortsett å si god morgen og god natt folkens!
Jeg har bedt om at hun får dose skriftlig fra legen om to uker og sørger for at apoteket utstyrer henne med det. Legen hennes er liksom ikke den mest informative, så hun skal også ringe og be om, og skrive ned, jernlageret etter hver time i tillegg til at de tar blodprosent, så kan jeg følge litt med...Merkelig at ikke legen sa hva hun skulle ta da. Håper det bedrer seg raskt når hun nå øker dosen.
Tja og i helga skal alle bort til Gøteborg, alle faste ansatte innom kjedene skal dit (ica er 100 år og de kjøpte opp apotek kjeden ifjor), gledet meg til det ikke er så mye reising [emoji13]Blir artig for mannen det[emoji1]