☆ Skravletråd Mai ☆

Og åpenbart husket han at de skulle få kringle i kveld... Det ble ikke for jeg hadde glemt at mannen skulle på møte. I morgen tidlig...
Forsøkes formidles uten å vekke søstra
Håper det går noenlunde smertefritt å få den Kringla en annen dag :)

Det går bedre sånnsett, men hun har lavt jernlager og lav blodprosent som for sikkerhets skyld ble feil behandlet når oppdaget. Legen sa hun måtte ta jern, men ikke hvor mye. Apoteket anbefalte en hun kjøpte. Som inneholder like mye som en multivitamin. Ment som vedlikehold, ikke ved lavt jernlager. Tre mnd ny prøve og lite bedring og jeg oppdaget hva hun gikk på og apoteket anbefalte en ny. Fortsatt oppdaget jeg i dag, dosering lavere enn normalt ved anemi.
Legen om to uker, men apoteket a hun kunne prøve tre eller to så nå øker hun til tre og så ser vi om to uker.

Så hun er sliten da.
Stakar. Men kan dere ikke ringe legen å høre om mengde? Dårlig å ikke oppgi det synes jeg, Det tar jo unødvendig lang tid med ekstra ubehag for henne :/

Stakar. Men kan dere ikke ringe legen å høre om mengde? Dårlig å ikke oppgi det synes jeg, Det tar jo unødvendig lang tid med ekstra ubehag for henne :/
Hun vil vente til legetimen. Men tar i alle fall en relativt grei, dog ikke veldig høy, dose nå så vidt jeg skjønner

Så deilig! Har jo "fri" jeg og, men begrenset med energi [emoji14]

Jeg og lille har vært ute en liten tur, grus er visst veldig spenennde. Og smørblomst. Og gress [emoji173] Det gjør meg glad. Formen er grei, men ikke optimal og det er litt irriterende. Men jeg kan øke medisinene til onsdag, så da får vi se :) Mye bedre! Bare ikke optimalt. Også er det dette med at kroppen visner etter lang tid uten skikkelig bevegelse, så jeg må få beveget meg litt og litt :) Merker det på pust og muskulatur. Kroppen vil sitte stille [emoji14] Litt som å være sengeliggende over lang tid. Brått er det tungt å gå. Men sett bort ifra det så orker jeg jo mye mer!

Bra du føler deg litt bedre i det minste![emoji2] deilig å komme seg litt ut tross alt!

Jeg tror lille har utviklingssprang. Hun spiser opp sjela mi på en måte [emoji23] Ille bestemt om dagen, og aaaaalt blir feil. Er det bare å ri stormen over? Stakars, sikkert frustrerende når det skjer mye utvikling på kort tid.

Hehe, ikke bare bare å være liten men samtidig litt stor[emoji38]
Satse på at det går over greit..

Back
Topp