God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin dag?
God kveld[emoji1]
Super dag her! Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld[emoji4]
Nei [emoji23] Men det slo meg nettopp at jeg tror hun begynner å bli betent av refluks igjen. Ber om melk HELE tiden.Hehe, ikke bare bare å være liten men samtidig litt stor[emoji38]
Satse på at det går over greit..
Åhh mye hihiMaling til låven, blomsterjord, leca-kuler, espalier, neglelakkfjerner, sommertøy til gutta, solkrem, drikkeflaske til minstemann[emoji1]
Legg deg om du er sliten [emoji171]
Sov godtGod natt alle sammen[emoji178]
God natt alle sammen[emoji178]
Tja litt deltGod kveld[emoji4]
Mhm var detSå det nå. Så kjipt
Jo har detÅnei! Har ikke du nettopp kjøpt den?
Sliten her ogsåJeg er så utrolig sliten i dag[emoji27] lyst til å legge meg, men håper å få to ord med mannen, som er å pakker ved.
Det er så kjeeedelig... [emoji14]Jo det synes jeg du kan[emoji6]
Du kan peke og dirigere!
Haha, ja. Hun får 10kr, pluss pr oppgave hun gjør. Lander gjerne på 40-50 uka om hun gjør masse [emoji14]Hihi, greit de gir uttrykk for hva de mener![emoji23]
Hvor mye får hun i ukepenger?[emoji4]
Ville vært kjedelig [emoji23]Alle kan jo ikke bruke kort tid[emoji23]
Endelig fått satt den opp. Ser helt grei utDu blir sikkert fornøyd[emoji1]
Jupp eller be spesifikt etter niferex for eksempel (den blir ofte anbefalt siden den er mild mot magen)Ja, men nettopp derfor må hun få der skriftlig. For hun har både for lav blodprosent og for lavt jernlager. Og lavdose holder ikke. I det hele tatt. Om hun forsto rett målte de jernlager til 6 på sykehuset da hun hadde lungebetennelse. Blodprosent er kommet opp fra 11,8 til 12,2 nå med litt høyere dose så det går rett vei men den skulle ifølge retningslinjer for kvinner etter overgangsalderen være over 13 leste jeg i dag (hun sier hun pleier å ha 14,5 det er jo høyt)
Så hun må få noe skriftlig fra legen så hun får opp verdiene
Jaja selvsagt, yngste må jo fortsatt ha mat men slipper ihvertfall å tenke på snuppa de timene og hun spiser ofte best i bhg.Når du ikke får spise er det nok godt å ha ungene i bhg. De spiser?
Hva shopper du?Har vært opptatt med shopping og barn[emoji1]