Hun bretter og du ser på? [emoji6]Ronja R: skal vi ha brettedate? [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun bretter og du ser på? [emoji6]Ronja R: skal vi ha brettedate? [emoji23]
Jeg har bedt om at hun får dose skriftlig fra legen om to uker og sørger for at apoteket utstyrer henne med det. Legen hennes er liksom ikke den mest informative, så hun skal også ringe og be om, og skrive ned, jernlageret etter hver time i tillegg til at de tar blodprosent, så kan jeg følge litt med...
Og de fleste på apotek får beskjed om å anbefale en lavdose tablett når man er usikker på om de faktisk har hvert å tatt prøver hos legenJeg har bedt om at hun får dose skriftlig fra legen om to uker og sørger for at apoteket utstyrer henne med det. Legen hennes er liksom ikke den mest informative, så hun skal også ringe og be om, og skrive ned, jernlageret etter hver time i tillegg til at de tar blodprosent, så kan jeg følge litt med...
Ja, men nettopp derfor må hun få der skriftlig. For hun har både for lav blodprosent og for lavt jernlager. Og lavdose holder ikke. I det hele tatt. Om hun forsto rett målte de jernlager til 6 på sykehuset da hun hadde lungebetennelse. Blodprosent er kommet opp fra 11,8 til 12,2 nå med litt høyere dose så det går rett vei men den skulle ifølge retningslinjer for kvinner etter overgangsalderen være over 13 leste jeg i dag (hun sier hun pleier å ha 14,5 det er jo høyt)Og de fleste på apotek får beskjed om å anbefale en lavdose tablett når man er usikker på om de faktisk har hvert å tatt prøver hos legen
Ja, legen burde jo gitt doseDet er nok lurt ja. Men i grunn unødvendig å måtte ve om
Når du ikke får spise er det nok godt å ha ungene i bhg. De spiser?Gleder meg til noe hverdag imorgen! Hvert tungt frem til nå med barna hjemme og akkurat som om de har gått i en ramsan modus og når det er tid for å lage mat eller ordne noe skriker de høyt begge to og ender opp med å gjøre ting halvveis
Men når en pasient kommer og sier at hun har vært hos legen og fått påvist lavt jernlager og lav blodprosent og trenger jern, er det virkelig forsvarlig å anbefale reelt sett multivitamin som hun går på i tre mnd før måling viser null fremgang? Og i mellomtiden så sliten at ingenting fungerer?Og de fleste på apotek får beskjed om å anbefale en lavdose tablett når man er usikker på om de faktisk har hvert å tatt prøver hos legen
Eldstemann kjørt til skolen og levert 8.27 (skolen begynner 8.30)
Mellomste levert i bhg og hjem for å hente mobil (førerkort og bankkort) før jeg dro innom butikken før jeg ordnet meg og lillesøster frokost som vi enda ikke er ferdig med. Luftet hunden har vi også gjort.
Mannen som skulle ta båten 7 bestemte seg nemlig for at vi har ikke huska å dusje ungene i helga, varmt har det vært så alle tre dusjet i morges.
Men alle rakk alt
Neida, men løftet heller bare sånne lette esker, antagelig under 2-3 kg. Bortsett fra på kvelden, da tok jeg en litt tyngre som jeg estimerer å være rundt 6 kg. Det var litt vel tungt, mye kynnere og greier etterpå.. Men, ryggen er OK nå, så ødela den ikke!
Løftet ikke noe tungt. Men kan jo ikke bare sitte og se på [emoji85]
Han utsatte altså til 8 båtenDet er godt jobbet så tidlig på morgenen[emoji1]
Vel.. Hun fikk jo gjort det.. Og da plusset på ukepengesummen. Men den klagingen, aldri høøørt sånn [emoji23]
Han utsatte altså til 8 båtenDet er godt jobbet så tidlig på morgenen[emoji1]
Vinn London reisetrille
https://www.babyverden.no/vinn-london-reisetrille/
Tjæ. Hadde ikke dårlig tid da. Bare.. Jeg er så susete og sånt, så ender gjerne alltid opp med at jeg bruker lengre tid enn planlagt. Jeg er et mareritt å sende på handletur f.eks.
Håper den blir bra her og!
Hmm bestilte skap til hagen i går men lurer på om jeg bare skal droppe å hente det å heller vente til neste mnd ( må hentes innen u dag )
Har brukt litt mye penger denne mnd
Bare den vanlige turen på rundt 15 km.
Moro daTusen takk [emoji8]
Ja. Selv hadde jeg svømmekurs. Men storesøster ble kasta uti ett vann og måtte fint lære det der [emoji23] Høres lite gøy ut og mer panikk tenker jeg [emoji23] Hu husker det godt, men ler av det [emoji14]
Er litt bedre nå. Litt tungt enda. Men tenker det går nok fint