Fin du er da [emoji7]Venter på mannen så vi kan be sammen i bønneklær fått av noen vi kjenner i Egypt, ville nok aldri brukt dette offentlig da [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin du er da [emoji7]Venter på mannen så vi kan be sammen i bønneklær fått av noen vi kjenner i Egypt, ville nok aldri brukt dette offentlig da [emoji23]
Uffda.. Får håpe den ikke viser noe forandringer og at alt er bare fint! [emoji173]️Det er jeg
Har ingen planer, men lurer på å gå ut litt med lillemor i det fine været. Ikke så mye rundt her vi bor, men kanskje finne en lekeplass eller noeIngen store planer her ihvertfall, må innom butikken og rydde her [emoji4]
Har du noen planer for idag?
Vel.. 3 små skuffer er i alle fall bedre enn en liten kurv [emoji14] må sikkert ha noe mer også, men tror det der skal funke greit. I alle fall når jeg har fått gått gjennom og kastet en del..!I hadde noe lignende men le bare rot , vi måtte ha flere skuffer
Ja det blir det, hodet mitt henger ikke helt med da, flyttet hit for 3 år siden og da kunne han ikke et ord svensk og begynte på svensk for innvandrere etterhvert og derifra og til sjef på 3 år [emoji54]. Tok Også lang tid å få godkjent utdannelsen herGod morgen Spenennde da. Planer for dagen?
Hatt en god natts søvn, og skal bruke dagen på å finne drømmejobben Du da?Sovet godt ? Planer i dag?
Tjæ. Hadde ikke dårlig tid da. Bare.. Jeg er så susete og sånt, så ender gjerne alltid opp med at jeg bruker lengre tid enn planlagt. Jeg er et mareritt å sende på handletur f.eks.Du må påberegne litt god tid søta[emoji2]
Ligner innmari på vår, bare at vår er hvitSkal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).
Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).
Ja, mente klærne da [emoji28]Det finnes ingen jeg unner å motta to 40 cm lange tvinnede gafler til å spise spagetti med.
Klærene gir jeg bort. Men jeg må gå gjennom og sortere ut det minstemor skal ha. De har vært på utlån til min bror og kom tidvis tilbake fra både sønnen og datra samtidig. Altså type gutt 98 og jente 80 i samme pose.
Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert
Ja, det synes jeg og! Og så praktisk ut.Så fin!
Nope ikke megDu som er dobbeltbooket?
Ferdig nåKlar for møte?
God morgenGod morgen jenter [emoji4] Får se om jeg blar litt i løpet av dagen [emoji14] Fikk ikke med meg så mye i går.
Planer for dagen?
Det vi skulle på møteHvor?
Takk for det ❤God morgen, Kengu
Slitsomt når man sliter med å sove i varmen
Vi er heldige der. Soverommet har sol på morgen/formiddag så er svalt og kjølig på kvelden
Lykke til på møte
Åh så kjiptDet vi skulle på møte
De hadde i hvit og, men jeg betaler ikke 150 kroner mer bare for å få den i HVITT. Synes den dessuten var fin sånn [emoji14] skulle ønske de hadde hattehylla i samme farge..Ligner innmari på vår, bare at vår er hvit
Plass til meg på den er teoretisk
Det ligger... Alltid mye oppå den