☆ Skravletråd Mai ☆

Venter på mannen så vi kan be sammen i bønneklær fått av noen vi kjenner i Egypt, ville nok aldri brukt dette offentlig da [emoji23]
67d37dcceb95dcc4110a4f25f771446d.jpg
Fin du er da [emoji7]

Ingen store planer her ihvertfall, må innom butikken og rydde her [emoji4]
Har du noen planer for idag?
Har ingen planer, men lurer på å gå ut litt med lillemor i det fine været. Ikke så mye rundt her vi bor, men kanskje finne en lekeplass eller noe :)

I hadde noe lignende men le bare rot , vi måtte ha flere skuffer
Vel.. 3 små skuffer er i alle fall bedre enn en liten kurv [emoji14] må sikkert ha noe mer også, men tror det der skal funke greit. I alle fall når jeg har fått gått gjennom og kastet en del..!

God morgen :) Spenennde da. Planer for dagen?
Ja det blir det, hodet mitt henger ikke helt med da, flyttet hit for 3 år siden og da kunne han ikke et ord svensk og begynte på svensk for innvandrere etterhvert og derifra og til sjef på 3 år [emoji54]. Tok Også lang tid å få godkjent utdannelsen her

Du må påberegne litt god tid søta[emoji2]
Tjæ. Hadde ikke dårlig tid da. Bare.. Jeg er så susete og sånt, så ender gjerne alltid opp med at jeg bruker lengre tid enn planlagt. Jeg er et mareritt å sende på handletur f.eks.

Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).

83848439260da446aaa403778af146b0.jpg
Ligner innmari på vår, bare at vår er hvit

Plass til meg på den er teoretisk
Det ligger... Alltid mye oppå den

Skal kjøpe meg denne i morgen..!
Tror den blir veldig passende å ha i gangen. Plass til litt votter og sånt, og plass til ræva mi på den, til når jeg sliter med sko (eller må vente på trege unger).

83848439260da446aaa403778af146b0.jpg

Jeg har en som er ganske lik[emoji2] helt genial!

Det finnes ingen jeg unner å motta to 40 cm lange tvinnede gafler til å spise spagetti med.

Klærene gir jeg bort. Men jeg må gå gjennom og sortere ut det minstemor skal ha. De har vært på utlån til min bror og kom tidvis tilbake fra både sønnen og datra samtidig. Altså type gutt 98 og jente 80 i samme pose.
Ja, mente klærne da [emoji28]
Sånn rariteter og sånt kan man samle i et stort bilde på gulvet og gi bort på lokale kjøp og salg grupper eller så. Eller levere til bruktbutikker [emoji14]

Søvn er oppskrytt. Hodet gjør vondt, ørene hyler, øyne svir, men å få sove? Neeei da Sliten som fy. Prøvde sove med mannen, men når hodet er som det er, takler jeg ikke snorkinga [emoji13] Gjør det bare verre. Om 1 t står han opp. Da kan jeg prøve igjen. Forhåpentligvis. Om hodet og alt blir bedre. For øyeblikket har ikke medisin fungert

Æsj da[emoji20] god bedring! Håper du får litt mer søvn[emoji4]

Ligner innmari på vår, bare at vår er hvit

Plass til meg på den er teoretisk
Det ligger... Alltid mye oppå den
De hadde i hvit og, men jeg betaler ikke 150 kroner mer bare for å få den i HVITT. Synes den dessuten var fin sånn [emoji14] skulle ønske de hadde hattehylla i samme farge..

Back
Topp