For de av dete som har batn som helst bare vil ha joggebukser på så har xxl godt tilbud
Adidas bukse til 129, førpris 399
Takk for tips, det skal jeg sjekke ut![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For de av dete som har batn som helst bare vil ha joggebukser på så har xxl godt tilbud
Adidas bukse til 129, førpris 399
Fra 30 g i går og tidenes vær til pissevær i dagNår endelig ungen var frisk igjen.. Typisk
Hørtes så mye kjekkere ut enn min dag. Del bilder av hva det blir?
Nå har jeg endelig tid til å sette meg ned litt med mobilen[emoji4] Har dere en fin dag?
He he jaLitt dumt om det kræsjer med jobbtidene antar jeg.
Hvis jobben oftest går 8-15, så er det dumt om du snakker norsk kun fra 20-02.
God dag!![]()
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag!
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"
.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?
Gjør det duTakk for tips, det skal jeg sjekke ut![emoji1]
Så fintEn balje på trappa:
![]()
Sykkel med blomster, også på trappa:
![]()
Resten som venter:
![]()
Haha håper det jeg også men virker som om hun forsto det godt da [emoji23] tenkte det var greit med en forklaring i tilfelle hun plutselig ville kaste ut samboeren [emoji23]
Tok en kveld og ble mye bedre [emoji6] kan snappe resultatet [emoji23]
D var endelig det nye skrivebordet oppe
Klær lagt sammen
Kb er ute , spent på om han får henge med de klassekompisenr
Fikk kjørt bort noe esker i alle fall. Og man merker at jeg ikke kan løfte noen ting for tiden.. Jeg har ikke båret NOE tungt.. En søppelsekk med klær, og lette pappesker. Likevel vond rygg.Helt klart lurt å starte idag ja[emoji1]
Joda men de kan ikke være mer enn to må du skjønne....Pleier han ikke få det?[emoji4]
Det blir bra fint!En balje på trappa:
![]()
Sykkel med blomster, også på trappa:
![]()
Resten som venter:
![]()
Så deilig da
Her har kommet nesten bittelitt regnOg rett etter at jeg skrev det kom regnet og tordenværet[emoji85]
Regn her ogsåOg rett etter at jeg skrev det kom regnet og tordenværet[emoji85]
Er i samme situasjon her, ikke alt på stell i nytt hus og en hage som vi måtte bygge opp fra grunnen i fjor. Mye arbeid fremfor oss ennå, men det blir!![]()
Haha kunne han like greit sovet hos dere da [emoji23]