Der var du, jobb i kveld?Det blir nok tøft[emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var du, jobb i kveld?Det blir nok tøft[emoji1][emoji1]
Det er helt nydelig[emoji1]
Oi, det er jo lenge siden?![emoji85]
Ånei!
Har enda mine cder.
Maiahi maiaho maiaha maiahaha! Ozone ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
TakkerTakk[emoji4] Du og etter hvert[emoji2]
TakkerTakk[emoji4] Du og etter hvert[emoji2]
Breezer er gode de [emoji7] Ferskencider var ikke god da. [emoji13]
Skal kose meg i morgen jeg hvertfall. Fest på kvelden [emoji56][emoji39][emoji41]Den med lime er god. Og smirnof ice er god.Ble skikkelig tørst nå, jeg. [emoji14] Tror jeg må ha meg en cider eller noe til i morgen, er jo lørdag.
![]()
Skal kose meg i morgen jeg hvertfall. Fest på kvelden [emoji56][emoji39][emoji41]
Det syns jeg du bør prøve få til jaGøyMå kanskje passe på at jeg får meg en skikkelig fest før jeg blir gravid igjen. [emoji14] Skal se om jeg får til å gå på grand prix-fest neste helg da. Begynte liksom ironisk, men er en stor greie her i gjengen nå. [emoji14] Er hos naboen, så kan prøve å ta med lillemann i vogna.
Blir ikke drikking da.
Jeg også. Takk og god natt. [emoji14]JEG HAR LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!
Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.
Natta folkens [emoji4][emoji4]
JEG HAR LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!
Det syns jeg du bør prøve få til jaBlir nok gøy !
Du kan prøve å forlate oss så mye du vil.Jeg også. Takk og god natt. [emoji14]
Spyro has left the building [emoji85]
Mannen min vet jeg egentlig ikke spiser det og er "snill" og ikke kjøperGomler stratos her.Mannen kjøpte bare for å "smøre meg" litt siden han skulle på poker. Kan helt fint være sur OG spise sjokolade, jeg.
![]()