☆ Skravletråd Mai ☆

Ser gamle serier. Sett før [emoji14] Ikke behov for å følge med konstant da haha

Jeg har bestemt meg for at jeg "må" se nye serier" og ikke bare kverne rundt på de samme gamle om igjen. :p Men er så vanskelig når man er ferdig med en, å velge hva man skal se neste gang.

Ja, så den på kino. Ble ikke helt frelst, men den var fin nok liksom. Holdt hardt da kreket forklarte at foreldrene var døde, for eksempel.

Og Innsiden ut, da gråt jeg på kino. [emoji14]

Griner mer av disney enn jeg gjør av annet. :D Happy endings, aaaw!
Disney er helt ekstrem på å dra ut grininga ja.

Spirit er også tidenes grinefilm. Trist handling pluss Brian Adams sanger. Jada! Takk!!

Krysser fingra for at det går greit. Og så mye lettere når man er to, så en kan sitte bak[emoji4]

Jepp, blir nok bedre da. I verste fall klarer jeg sikkert å amme mens vi kjører, husker jeg gjorde det med storesøster. Fordelen med store (eller som storesøster sier: lange) pupper. :p

Jeg har bestemt meg for at jeg "må" se nye serier" og ikke bare kverne rundt på de samme gamle om igjen. [emoji14] Men er så vanskelig når man er ferdig med en, å velge hva man skal se neste gang.
Blir mer irritert at jeg må vente så lenge på nye sesonger. Dermed havnrr jeg bakpå. Men blir fort lei av samme greier om igjen liksom. Uuuh enda en zombie! [emoji23][emoji23]

Disney er helt ekstrem på å dra ut grininga ja.

Spirit er også tidenes grinefilm. Trist handling pluss Brian Adams sanger. Jada! Takk!!

Pocahontas! Den har jo så trist slutt! Og Ariel, griner bestandig når pappaen bare "kommer til å savne henne". Aw! :D

Blir mer irritert at jeg må vente så lenge på nye sesonger. Dermed havnrr jeg bakpå. Men blir fort lei av samme greier om igjen liksom. Uuuh enda en zombie! [emoji23][emoji23]

Ja er liksom det, må velge en serie som det har kommer ut mye av, eller helst er avsluttet allerede. :p

Pocahontas! Den har jo så trist slutt! Og Ariel, griner bestandig når pappaen bare "kommer til å savne henne". Aw! :D
Med på Ariel. Men var ikke fan av Pocahontas. Sett den dubba versjonen? [emoji23] Den ee derimot dritmorsom. Skal finne !!

Neinei. Eplegranatcider [emoji7]
Eller granateplecider heter det gjerne?

Tror ikke jeg har smakt den. Men er så glad i pære at jeg ikke trenger annet. Granateple er jo godt da. Hva var den kvalme som mannen likte igjen... Fersken? Nei? Han liker også vannmelon-breezer, æææsj!

Med på Ariel. Men var ikke fan av Pocahontas. Sett den dubba versjonen? [emoji23] Den ee derimot dritmorsom. Skal finne !!

Hehe, nei :p
Har bestandig elsket pocahontas, og sangene... Jeg hører stadig på disney-platene mine uten at storesøster er med i bilen :D

Jepp, blir nok bedre da. I verste fall klarer jeg sikkert å amme mens vi kjører, husker jeg gjorde det med storesøster. Fordelen med store (eller som storesøster sier: lange) pupper. :p

Skal ikke kimse av det altså[emoji23] som venninna mi sa, må jo bruke dem når dem først er der[emoji2]

De har en lærer som har sansen for gammel musikk visstnok. Hu kom hjem en dag og spurte helt seriøst om jeg hadde hørt Barbie girl.

Selvsagt sa jeg. Den var jo ny når jeg var lita [emoji23]

Husker godt da den kom, ja. :p

Her kunne plutselig hele skolen ketchup-dansen! Og jentene i 8. gikk rundt og sang "this is how you remind me". :p

Back
Topp