>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hihi. Har hu lagt seg? Var rolig fra hu nåSå kjedelig da.
Og jeg som prøver å ta innpå RonjaR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Har hu lagt seg? Var rolig fra hu nåSå kjedelig da.
Og jeg som prøver å ta innpå RonjaR
Sorry, hodet mitt tenker koffert i kveld, så når det kommer til begrepet "utfyller hverandre" så tenker jeg mest på mannenTake it or leave it. [emoji39] Jeg er ikke nærtaken haha
Ser gamle serier. Sett før [emoji14] Ikke behov for å følge med konstant da haha
Disney er helt ekstrem på å dra ut grininga ja.Ja, så den på kino. Ble ikke helt frelst, men den var fin nok liksom. Holdt hardt da kreket forklarte at foreldrene var døde, for eksempel.
Og Innsiden ut, da gråt jeg på kino. [emoji14]
Griner mer av disney enn jeg gjør av annet.Happy endings, aaaw!
Har ikke sett henne på ei stund, men snakket ikke hun noe om at hun skulle jobbe helg?Hihi. Har hu lagt seg? Var rolig fra hu nå
Krysser fingra for at det går greit. Og så mye lettere når man er to, så en kan sitte bak[emoji4]
Hahahaha !!! [emoji23]Sorry, hodet mitt tenker koffert i kveld, så når det kommer til begrepet "utfyller hverandre" så tenker jeg mest på mannen![]()
Blir mer irritert at jeg må vente så lenge på nye sesonger. Dermed havnrr jeg bakpå. Men blir fort lei av samme greier om igjen liksom. Uuuh enda en zombie! [emoji23][emoji23]Jeg har bestemt meg for at jeg "må" se nye serier" og ikke bare kverne rundt på de samme gamle om igjen. [emoji14] Men er så vanskelig når man er ferdig med en, å velge hva man skal se neste gang.
Disney er helt ekstrem på å dra ut grininga ja.
Spirit er også tidenes grinefilm. Trist handling pluss Brian Adams sanger. Jada! Takk!!
Jo. Det sa hu hu skulle. Og hu likte legge seg i 10 tiden. Så hu sover nok og drømmer om oss [emoji38]Har ikke sett henne på ei stund, men snakket ikke hun noe om at hun skulle jobbe helg?
Blir mer irritert at jeg må vente så lenge på nye sesonger. Dermed havnrr jeg bakpå. Men blir fort lei av samme greier om igjen liksom. Uuuh enda en zombie! [emoji23][emoji23]
Med på Ariel. Men var ikke fan av Pocahontas. Sett den dubba versjonen? [emoji23] Den ee derimot dritmorsom. Skal finne !!Pocahontas! Den har jo så trist slutt! Og Ariel, griner bestandig når pappaen bare "kommer til å savne henne". Aw!![]()
Aller helst ja!Ja er liksom det, må velge en serie som det har kommer ut mye av, eller helst er avsluttet allerede.![]()
Neinei. Eplegranatcider [emoji7]
Eller granateplecider heter det gjerne?
Dersom hun jobber nattevakt sover hun vel ikkeJo. Det sa hu hu skulle. Og hu likte legge seg i 10 tiden. Så hu sover nok og drømmer om oss [emoji38]
Med på Ariel. Men var ikke fan av Pocahontas. Sett den dubba versjonen? [emoji23] Den ee derimot dritmorsom. Skal finne !!
Nei. Da jobber hu nok [emoji23][emoji23][emoji85]Dersom hun jobber nattevakt sover hun vel ikke![]()
Jepp, blir nok bedre da. I verste fall klarer jeg sikkert å amme mens vi kjører, husker jeg gjorde det med storesøster. Fordelen med store (eller som storesøster sier: lange) pupper.![]()
De har en lærer som har sansen for gammel musikk visstnok. Hu kom hjem en dag og spurte helt seriøst om jeg hadde hørt Barbie girl.
Selvsagt sa jeg. Den var jo ny når jeg var lita [emoji23]