Sånn er der hos oss også, og "alltid" noen som kjenner hverandreJa, det er helt forferdelig syns jeg. Og legen min har felles venterom med 4 andre leger, så det er en del folk alltid[emoji85][emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er der hos oss også, og "alltid" noen som kjenner hverandreJa, det er helt forferdelig syns jeg. Og legen min har felles venterom med 4 andre leger, så det er en del folk alltid[emoji85][emoji15]
Neinei. Eplegranatcider [emoji7]
Eller granateplecider heter det gjerne?
Dritlei. Snart kvelden her. Spesielt siden appen logger meg av hele tiden... [emoji13][emoji13]
Og hvordan er det ment at jeg skal svare på dette uten at det virker frektU complete me [emoji23]
Grensen for hvor lenge vi skal holde på hunden er vanskelig jaUff, blir mye da. Leit med hunden, er noe med det når man vet de er gamle. Trist, og vanskelig å vurdere hvor lenge man skal få beholde dem opp mot om hunden har det bra.
Får håpe mellomste blir bedre i magen snart da, og eldste får sovet av seg migrenen (om det går an?). kjedelig når barna skal slite med sånt.
Tull og tøys gitt. Menmen. Er jo slik det erKjedelig da
Så kjedelig da.Dritlei. Snart kvelden her. Spesielt siden appen logger meg av hele tiden... [emoji13][emoji13]
Griner av alle tegnefilmer jeg.
Sett den gode dinosaur? Jeg hulka høyt på kino [emoji85]
Skikkelig god. Pære etter den da. Eple til nødDen er god den[emoji39]
Jeg er alene hjemme. Barn sover. Mann ute. Serie på tv. Har ikke annet å gjøre [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] Er for avhengig tydligvis...Hadde gitt opp for lenge siden om det er så galt som du sa i den andre tråden![]()
Retro...Eldste danser macarena plutselig. De hadde hørt den på skolen visstnok [emoji23][emoji23][emoji23]
Take it or leave it. [emoji39] Jeg er ikke nærtaken hahaOg hvordan er det ment at jeg skal svare på dette uten at det virker frekt![]()
Sånn er der hos oss også, og "alltid" noen som kjenner hverandre
Funker da ja. Kos [emoji7]Har et murmeldyr som elsker å dra seg og kose i senga på morran[emoji4] så overlever å ikke sove lenge i helgene noen år til[emoji6]
Jeg er alene hjemme. Barn sover. Mann ute. Serie på tv. Har ikke annet å gjøre [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] Er for avhengig tydligvis...
De har en lærer som har sansen for gammel musikk visstnok. Hu kom hjem en dag og spurte helt seriøst om jeg hadde hørt Barbie girl.Retro...
Skikkelig god. Pære etter den da. Eple til nød
Ser gamle serier. Sett før [emoji14] Ikke behov for å følge med konstant da hahaJeg klarer ikke å kombinere bv og serie, da får jeg ikke med meg handlingen [emoji14] Candy crush går bra, da kan jeg høre. men skrive og lytte samtidig funker dårlig.![]()
Grensen for hvor lenge vi skal holde på hunden er vanskelig ja
Migrenen sover han trolig av seg, søvn er beste kur for barnemigrene på hans nivå. Sammen med paracet
Magen til mellomste håper jeg ordnet seg ja. Det skal bli et styr med disse posene flere og flere skal drikkes men det går vel. Så håper vi å få orden på det
Funker da ja. Kos [emoji7]