☆ Skravletråd Mai ☆

Nei, ikke riktig så galt. Vanligvis pleier han å roe seg når jeg begynner å kjøre, hvis han sutrer (noe han ofte gjør etter å ha blitt kledt på og så stappet i bilstolen). Passer jo på at alt ligger til rette, at han har fått mat og tørr bleie og ikke har for mye klær på (eller for lite, så klart, men det skjer jo aldri). Så sovner han etter en stund. Men skal vi på litt lengre bilturer, 45 min +, så pleier han å våkne og sutre igjen. Skjønner liksom ikke helt hva problemet er. I disse dager sover han dårlig på dagtid generelt da.

Godt det ikke er like ille alltid. Men kjipt uansett når det er slik[emoji53] Håper det bedrer seg snart[emoji4] Hvor gammel er han?

Foreldrene som selger..
Ja, det er veldig rart! Ganske blanda følelser :/

Klart, har man bodd "hele oppveksten" på ett sted. Jeg har vokst opp med å flytte mye, men har liksom ett hus vi bodde i sånn 6 år, så det er liksom barndomshjemmet. Tanta mi bor der nå, og de har pusset opp og bygd ut så det er vanskelig å få noe følelse inne, alt er annerledes, men når jeg er utenfor får jeg en sånn rar og nostalgisk følelse i kroppen.

Ja, er helt sært.. Og de bildene da.. Alt av personlighet er jo borte (sånn som jeg er vant til å se det) siden alt må gjemmes bort før fotografering og visninger..
Mine foreldre flyttet dit min mor bor nå (enke) cirka en måned før jeg ble unnfanget.
For meg virker det uvirkelig at dette huet noengang skal bli solgt.
Min mor snakker om å selge å kjøpe leilighet, men hjernen min nekter å godta....

Godt det ikke er like ille alltid. Men kjipt uansett når det er slik[emoji53] Håper det bedrer seg snart[emoji4] Hvor gammel er han?

Snart 4 mnd. Håper ikke det blir så galt på søndag, vi skal kjøre to timer hver vei for å besøke mormor på bursdagen. Men mannen er med, så da kan en av oss sitte bak hvis det trengs.

Hunden er ikke i bedre form?[emoji20]
Håper dere fikk koset dere litt i sola!
Hunden er sånnsett bedre, men kan ikke gå ned trappen uten følge fordi vi er redd hun faller

Dritlei. Snart kvelden her. Spesielt siden appen logger meg av hele tiden... [emoji13][emoji13]

Snart 4 mnd. Håper ikke det blir så galt på søndag, vi skal kjøre to timer hver vei for å besøke mormor på bursdagen. Men mannen er med, så da kan en av oss sitte bak hvis det trengs.

Krysser fingra for at det går greit. Og så mye lettere når man er to, så en kan sitte bak[emoji4]

Back
Topp