☆ Skravletråd Mai ☆

Dere skravler så mye så nå gir jeg opp med å prøve å se igjen om og hoppet over alt [emoji13]

Vi har hvert ute nesten hele dagen og møtte noen jeg kjenner med barn, snuppa elsket det og storkose seg i mange timer [emoji173]️ er ikke alltid jeg får hvert med noen jeg kjenner som jeg kan være åpne med, savner venninner så slike dager tar jeg godt vare på [emoji4]
Skravling tar av innimellom her ja :D

Så koselig da. Du skal ta vare på slike øyeblikk og nyte de ♡♡

Jeg savner slikt selv. Har venninner her. Men føler de alle har det så travelt.

Innimellom skulle jeg ønske jeg kunne treffe folk fra denne tråden ja. Tror det kunne vært gøy. Føler mange her er folk jeg kunne trives godt med :D

Lov å være sliten da[emoji177Stakar liten[emoji53] ikke noe godt for han eller mammaen det da. Er det alltid slik da dere kjører bil?
Nei, ikke riktig så galt. Vanligvis pleier han å roe seg når jeg begynner å kjøre, hvis han sutrer (noe han ofte gjør etter å ha blitt kledt på og så stappet i bilstolen). Passer jo på at alt ligger til rette, at han har fått mat og tørr bleie og ikke har for mye klær på (eller for lite, så klart, men det skjer jo aldri). Så sovner han etter en stund. Men skal vi på litt lengre bilturer, 45 min +, så pleier han å våkne og sutre igjen. Skjønner liksom ikke helt hva problemet er. I disse dager sover han dårlig på dagtid generelt da.

Ånei :eek: Hørtes ut som en litt slitsom dag ja. Slappe av nå da håper jeg.

Veldig kjedelig med babyer som ikke liker bil. Hver biltur blir ett lite mareritt da. Vår minste var lik. Hu er mye bedre nå heldigvis kan jeg trøste med. Forhåpentligvis går det over og bilturer blir bedre etterhvert ♡

Var ikke slik i begynnelsen, så håper det bare er en fase, ja. :)

Må jo sortere da. [emoji14] Reklame skal i papiravfall, bleiene skal heldigvis i matavfallet, der har vi jo bestandig plass. Vanlig rest er bestandig full. :p
Vi har ikke sortering her. Har ei søppelbøtte. Og den tar alt [emoji14]

Skal si det er mye aktivitet her inne :p
I kveld er samboern hos en kamerat, mens jeg er hjemme med mini. Og han ligger som vanlig på puppen.. :p

Oh noe! Litt lyst på sånne lashes de ordner på. Men noen av de er så overdrevent mye at man ser ut som Bambi etterpå. Må finne rett person som legger slikt tror jeg [emoji85]

Det er kjempe viktig. Jeg gnur meg for mye i øya til at jeg kan ha. Men så super lettvint da[emoji7]

Skal si det er mye aktivitet her inne :p
I kveld er samboern hos en kamerat, mens jeg er hjemme med mini. Og han ligger som vanlig på puppen.. :p

Det som er best, vettu. ;)

Back
Topp