Koser seg daNei. Fåt vel få disse søte små mine i seng gitt. Fort gjort å bli sene i helger her [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koser seg daNei. Fåt vel få disse søte små mine i seng gitt. Fort gjort å bli sene i helger her [emoji87]
Moro [emoji14]Eldste danser macarena plutselig. De hadde hørt den på skolen visstnok [emoji23][emoji23][emoji23]
Ble også det på appen før i dag.Jeg blir logget ut hele tiden
Mye å gjøre om dagen?Uff travelt neste uke også gitt
Ikke endaGikk alle å la seg?
Gikk alle å la seg?
Alltid et føler jegMye å gjøre om dagen?
Haha. Ja man trekker vel ned laget sitt i verste fall. Er litt kjekt å ha de å forholde seg til daSant det. Er liksom forpliktet opp mot noen andre.![]()
Gleder meg til lille har lært å sove selv da, så jeg kan begynne å gå på trim igjen! Blir nok noen uker med muskelgråt og vondt før det blir gøy igjen, men![]()
Enklest det [emoji14]Skuld på oss
Det ble det jaBle plutselig litt roligere, ja.Lurte på om jeg skulle se litt netflix før det ble kveld.
Ikke så vinmenneske jeg. Blir det vin, er den hvit da [emoji14]Akkurat den er er fantastisk god, men litt dyr....
He heh klart detEnklest det [emoji14]
Vi får krysse for hele NorgeKrysser fingra sammen med deg[emoji6]
Skikkelig mye. Spesielt når man hadde bleiebarn. Bleie fyllte jo søppla fra før jo [emoji23]Vi pleide å få, til tross for at det var "nei takk til reklame"-klistremerke på postkassen fra før vi flyttet hit. Lot det bare stå. Men så fikk vi nytt postbud, og da forsvant reklamen. [emoji14] Like greit, så mye bortkastet papir da!
Niks, rød, foretrekker den fargenIkke så vinmenneske jeg. Blir det vin, er den hvit da [emoji14]
Ååååååå, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha. Ja man trekker vel ned laget sitt i verste fall. Er litt kjekt å ha de å forholde seg til da
Man får jo litt mer fritid tilbake ja når de er så store igjen. Litt enklere å planlegge ting![]()
Oh noe! Litt lyst på sånne lashes de ordner på. Men noen av de er så overdrevent mye at man ser ut som Bambi etterpå. Må finne rett person som legger slikt tror jeg [emoji85]Heldig[emoji7] jeg hadde ganske lange, men skjedde noe når jeg gikk gravid[emoji33]
Vil ikke tenke på alt som har vært oppi håret gitt... [emoji85]Får se om jeg tør, er sånn 8 år siden sist noen andre enn frisør farget håret mitt [emoji14] Men før det var jo håret noe som virkelig fikk gjennomgå. Huff...
Yes! Greit å ta vare på noe for slike anledningerGodt forslag![]()
Ja. Men det er kjedelig da [emoji23][emoji23]Du vet du kan be om vask uten å farge[emoji23][emoji23][emoji23]