Hjelp! Nå ligger barndomsheimen på finn.no...![]()
![]()
Oi, må være rart! Foreldrene dine som selger, eller har noen andre hatt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp! Nå ligger barndomsheimen på finn.no...![]()
![]()
Det blir det nokEr derfor jeg prøver å få mest mulig inn nå.
Senere blir det verre
Irriterende er det! [emoji13]Det er kjipt
Uff, vedmodig?Hjelp! Nå ligger barndomsheimen på finn.no...![]()
![]()
Ja.. Ganske :/Litt rart?
Hahaha kjøper sjelden noe av det. [emoji14] Drikker mer sprit jeg eller cider.Jeg derimot tåler ikke hvit, men alltid elsket rød.
Du liker hvit, mer rød på meg
Ser virkelig ikke problemet![]()
Er ikke overbevist før jeg ser talletDet blir det nok
Krysser fingre for det daVar ikke slik i begynnelsen, så håper det bare er en fase, ja.![]()
Slik var det her også. De sov til både 9 og 10 om morgen. Innimellom 11 også...
Så begynte arbeid og opp kl 6. Ødela hele sovinga det [emoji85]
Foreldrene som selger..Oi, må være rart! Foreldrene dine som selger, eller har noen andre hatt det?
Er nok mange fordeler. Jeg vet ikke. 5 år mellom mine [emoji28] Syns det var mange fordeler hahaSIkkert dobbelt så pes også da, men mange fordeler, helt klart.![]()
Herregud, er allerede halvannen time siden jeg satte meg ned! Spiser jo inn på netflix-tida miKlarer ikke gjøre dette OG følge med på serie
![]()
Har egentlig aldri hatt sansen for sprit, og cider er for søtt.Hahaha kjøper sjelden noe av det. [emoji14] Drikker mer sprit jeg eller cider.
Husker det selv iJa.. Ganske :/
Ja, er helt sært.. Og de bildene da.. Alt av personlighet er jo borte (sånn som jeg er vant til å se det) siden alt må gjemmes bort før fotografering og visninger..Uff, vedmodig?
Var før. Syns jeg leste i lokalavisa de skal prøve igjen daDa blir det fullt, ja. Merkelig at det ikke er sortering da, at det i det hele tatt er "lov"?
Stekepanna! [emoji28][emoji28][emoji23]
Og Rapunzel som er FRIIIII!
Hjem til mamma
FRIIII
Hva har jeg gjort?
FRIII
Mamma dør nok
FRI
Jeg er verdens slemmeste datter
Jeg ler [emoji23]
Var før. Syns jeg leste i lokalavisa de skal prøve igjen da![]()
Hahaha kjøper sjelden noe av det. [emoji14] Drikker mer sprit jeg eller cider.
Uff, hvordan var det? Her lurer jeg fælt på hva slags folk som kommer til å kjøpe det..Skulle ønske jeg bare kunne kjøpt det selv [emoji14]Husker det selv i