☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, det er helt forferdelig syns jeg. Og legen min har felles venterom med 4 andre leger, så det er en del folk alltid[emoji85][emoji15]
Sånn er der hos oss også, og "alltid" noen som kjenner hverandre

Dritlei. Snart kvelden her. Spesielt siden appen logger meg av hele tiden... [emoji13][emoji13]

Hadde gitt opp for lenge siden om det er så galt som du sa i den andre tråden :p

Uff, blir mye da. Leit med hunden, er noe med det når man vet de er gamle. Trist, og vanskelig å vurdere hvor lenge man skal få beholde dem opp mot om hunden har det bra.

Får håpe mellomste blir bedre i magen snart da, og eldste får sovet av seg migrenen (om det går an?). kjedelig når barna skal slite med sånt.
Grensen for hvor lenge vi skal holde på hunden er vanskelig ja

Migrenen sover han trolig av seg, søvn er beste kur for barnemigrene på hans nivå. Sammen med paracet

Magen til mellomste håper jeg ordnet seg ja. Det skal bli et styr med disse posene flere og flere skal drikkes men det går vel. Så håper vi å få orden på det

Griner av alle tegnefilmer jeg.

Sett den gode dinosaur? Jeg hulka høyt på kino [emoji85]

Ja, så den på kino. Ble ikke helt frelst, men den var fin nok liksom. Holdt hardt da kreket forklarte at foreldrene var døde, for eksempel.

Og Innsiden ut, da gråt jeg på kino. :p

Griner mer av disney enn jeg gjør av annet. :D Happy endings, aaaw!

Hadde gitt opp for lenge siden om det er så galt som du sa i den andre tråden :p
Jeg er alene hjemme. Barn sover. Mann ute. Serie på tv. Har ikke annet å gjøre [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] Er for avhengig tydligvis...

Jeg er alene hjemme. Barn sover. Mann ute. Serie på tv. Har ikke annet å gjøre [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] Er for avhengig tydligvis...

Jeg klarer ikke å kombinere bv og serie, da får jeg ikke med meg handlingen :p Candy crush går bra, da kan jeg høre. men skrive og lytte samtidig funker dårlig. :p

Jeg klarer ikke å kombinere bv og serie, da får jeg ikke med meg handlingen [emoji14] Candy crush går bra, da kan jeg høre. men skrive og lytte samtidig funker dårlig. :p
Ser gamle serier. Sett før [emoji14] Ikke behov for å følge med konstant da haha

Grensen for hvor lenge vi skal holde på hunden er vanskelig ja

Migrenen sover han trolig av seg, søvn er beste kur for barnemigrene på hans nivå. Sammen med paracet

Magen til mellomste håper jeg ordnet seg ja. Det skal bli et styr med disse posene flere og flere skal drikkes men det går vel. Så håper vi å få orden på det

Satser på at ting blir bedre, og så får dere kose masse med hunden mens dere har den. :) Hvilken rase er det?

Back
Topp