☆ Skravletråd Mai ☆

Husker godt da den kom, ja. [emoji14]

Her kunne plutselig hele skolen ketchup-dansen! Og jentene i 8. gikk rundt og sang "this is how you remind me". :p
Kan enda den sangen utenatt [emoji23][emoji23] Hadde min første kjæreste da. Han sang den hele tiden til meg [emoji23]

Kan enda den sangen utenatt [emoji23][emoji23] Hadde min første kjæreste da. Han sang den hele tiden til meg [emoji23]
Må ordne en plate med ungdomskolemusikk :D Brenner enda plater til bilen. Nei vent, cd-spilleren er jo ødelagt...

Tror ikke jeg har smakt den. Men er så glad i pære at jeg ikke trenger annet. Granateple er jo godt da. Hva var den kvalme som mannen likte igjen... Fersken? Nei? Han liker også vannmelon-breezer, æææsj!
Breezer er gode de [emoji7] Ferskencider var ikke god da. [emoji13]

Må få en time en gang mannen kan være med da, så får han trille tur rundt med lillebror mens jeg dullet litt med. :p Liker godt å være hos frisøren, elsker å bli plukket på (ikke pjusk, det hater jeg, men å bli ordnet og gredd og sånt, det er godt).

Det er helt nydelig[emoji1][emoji1]

Må ordne en plate med ungdomskolemusikk :D Brenner enda plater til bilen. Nei vent, cd-spilleren er jo ødelagt...
Ånei!

Har enda mine cder.

Maiahi maiaho maiaha maiahaha! Ozone ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

Nei, nå er det natta og mørkt. Ha en fin natt[emoji173]️[emoji92]

Heldig du er da[emoji12]
Ja [emoji56] Ingen våger. Jeg er morgen troll.

Men mannen våkner tidlig. Han står jo opp 5 om morgen i det daglige. Så når han sover til 8 om morgen er det jo lenge for han [emoji23]

Back
Topp