Skal ikke kimse av det altså[emoji23] som venninna mi sa, må jo bruke dem når dem først er der[emoji2]
Mange fordeler med store fordeler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke kimse av det altså[emoji23] som venninna mi sa, må jo bruke dem når dem først er der[emoji2]
Hehe, nei![]()
Har bestandig elsket pocahontas, og sangene... Jeg hører stadig på disney-platene mine uten at storesøster er med i bilen![]()
Kan enda den sangen utenatt [emoji23][emoji23] Hadde min første kjæreste da. Han sang den hele tiden til meg [emoji23]Husker godt da den kom, ja. [emoji14]
Her kunne plutselig hele skolen ketchup-dansen! Og jentene i 8. gikk rundt og sang "this is how you remind me".![]()
Mange fordeler med store fordeler![]()
Det kan jeg også gjøre [emoji23] Mye fint av sangerHehe, nei [emoji14]
Har bestandig elsket pocahontas, og sangene... Jeg hører stadig på disney-platene mine uten at storesøster er med i bilen![]()
Må ordne en plate med ungdomskolemusikkKan enda den sangen utenatt [emoji23][emoji23] Hadde min første kjæreste da. Han sang den hele tiden til meg [emoji23]
Breezer er gode de [emoji7] Ferskencider var ikke god da. [emoji13]Tror ikke jeg har smakt den. Men er så glad i pære at jeg ikke trenger annet. Granateple er jo godt da. Hva var den kvalme som mannen likte igjen... Fersken? Nei? Han liker også vannmelon-breezer, æææsj!
Vi ga opp fletter. For kort hår [emoji23] Lova de hårspray og rufsing heller. Pluss mascara tydligvis... [emoji23][emoji23]
Setta den på på en fest en gang. Herregud vi lå på gulvet og lo [emoji23][emoji23]Haha, er ikke så vanskelig som det ser ut som, nei![]()
Må få en time en gang mannen kan være med da, så får han trille tur rundt med lillebror mens jeg dullet litt med.Liker godt å være hos frisøren, elsker å bli plukket på (ikke pjusk, det hater jeg, men å bli ordnet og gredd og sånt, det er godt).
Ånei!Må ordne en plate med ungdomskolemusikkBrenner enda plater til bilen. Nei vent, cd-spilleren er jo ødelagt...
Skjer i helgene helst. For da vekker ingen meg [emoji7]
Satser på de blir fornøyd. Som regel blir det de. For de får mine ting da [emoji14] Alt mitt er visst stor stas heheDet blir nok tøft[emoji1][emoji1]
Sove godtNei, nå er det natta og mørkt. Ha en fin natt[emoji173]️[emoji92]
Uff travelt neste uke også gitt
Det stemmer, sliter fortsatt etter klokkestillinga[emoji85][emoji85][emoji85]
Ja [emoji56] Ingen våger. Jeg er morgen troll.Heldig du er da[emoji12]
Sove godt![]()