☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen min vet jeg egentlig ikke spiser det og er "snill" og ikke kjøper :p

Jeg tror egentlig mannen min har en fetisj for feite damer, for han vet sykt godt at jeg slanker meg, ærlig talt så har jeg jo gjort det hele livet, bare faller hardt av vogna i lengre eller kortere perioder. Men han bare peiser på med snop. :p

Jeg tror egentlig mannen min har en fetisj for feite damer, for han vet sykt godt at jeg slanker meg, ærlig talt så har jeg jo gjort det hele livet, bare faller hardt av vogna i lengre eller kortere perioder. Men han bare peiser på med snop. :p
Jeg har gått ned 30 kg siden mai i fjor :)

Du kan prøve å forlate oss så mye du vil.
Du er bare en av de små damene som bor inni datamaskinen min.
Du kan godt gå tom for batteri å må lade litt, men du forlater den ikke.
Om ikke så lenge er du tilbake igjen :P
Skjønner ikke hva du snakker om !! [emoji28][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85] Seriøst. Pussa tenner og alt nå da. Såe... Prøver igjen [emoji39]

Skjønner ikke hva du snakker om !! [emoji28][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85] Seriøst. Pussa tenner og alt nå da. Såe... Prøver igjen [emoji39]

Du er dritgod til å legge deg :D

Knallgodt jobba! Er du i mål da? :)
Mangler en 3-13 kg.
Om 3 kg kommer jeg ned på "normal" BMI, men har vært overvektig i 17-18 år og vet ikke helt hva som er riktig for meg.
Den gang jeg var ung var jeg veldig spebygd og det kan tilsi at jeg har 13 kg igjen, men jeg har blitt eldre og fått 3 barn i mellomtiden.
Tenker jeg skal se det an hvor det stabiliserer seg

Du er dritgod til å legge deg :D
Jeg er rågod... Akkurat som en liten pause mens jeg tok en matbit. Innpå.
En liten pause mens jeg pusser tenner. Innpå.
En liten pause for jeg gikk opp trappa.

Nå ligger jeg under dyna og skal sove altså. Men MÅTTE bare sjekke en gang til liksom... [emoji23][emoji23] Djises.

Hei. Jeg heter spyro. Jeg er avhengig av bv... Spesielt denne mnd. For det var så mange kjekke damer å prate med.

Mangler en 3-13 kg.
Om 3 kg kommer jeg ned på "normal" BMI, men har vært overvektig i 17-18 år og vet ikke helt hva som er riktig for meg.
Den gang jeg var ung var jeg veldig spebygd og det kan tilsi at jeg har 13 kg igjen, men jeg har blitt eldre og fått 3 barn i mellomtiden.
Tenker jeg skal se det an hvor det stabiliserer seg

Nei, tenker samme. Jeg har ikke vært voksen og normalvektig, for ikke å snakke om trent. Så hvor den optimale vekta er, er jo vanskelig å si.

Må være en fantastisk følelse da, å ha normal bmi, å være så nær målet!

Jeg er rågod... Akkurat som en liten pause mens jeg tok en matbit. Innpå.
En liten pause mens jeg pusser tenner. Innpå.
En liten pause for jeg gikk opp trappa.

Nå ligger jeg under dyna og skal sove altså. Men MÅTTE bare sjekke en gang til liksom... [emoji23][emoji23] Djises.

Hei. Jeg heter spyro. Jeg er avhengig av bv... Spesielt denne mnd. For det var så mange kjekke damer å prate med.

Hei Spyro. :D

Godt når man får være med slike, og det attpåtil klaffer med ungene :)
Ja tydelig at de koste seg skikkelig sammen [emoji173]️
De var så søte der de gikk sammen og varierte mellom svensk og arabisk, de har en vanskelig dialekt så det er lettere for dem å prøve å snakke mer svensk. [emoji4]

Hører mange sier det [emoji14] Skjønner det dog ikke [emoji56]

Smelter mer i munnen da, akkurat som om det smaker mer. Hva er poenget med å døyve smaken når man først skal unne seg kaloriene og spise sjokolade? Dessuten er jo sjokolade blitt så dyrt!

Back
Topp