☆ Skravletråd Mai ☆

Ja tydelig at de koste seg skikkelig sammen [emoji173]️
De var så søte der de gikk sammen og varierte mellom svensk og arabisk, de har en vanskelig dialekt så det er lettere for dem å prøve å snakke mer svensk. [emoji4]

Så morsomt da :)

Tror jeg må sette på mer astrid lindgren til vesla, hun slet veldig med å forstå svensk da vi var på ferie i fjor. :D

Smelter mer i munnen da, akkurat som om det smaker mer. Hva er poenget med å døyve smaken når man først skal unne seg kaloriene og spise sjokolade? Dessuten er jo sjokolade blitt så dyrt!
Hæh!? Er best smak av den når den er kald jo. Når den smelter helst i munnen og i fingra smaker den høgg. Altfor søtt og kvalmende.

Skravling tar av innimellom her ja :D

Så koselig da. Du skal ta vare på slike øyeblikk og nyte de ♡♡

Jeg savner slikt selv. Har venninner her. Men føler de alle har det så travelt.

Innimellom skulle jeg ønske jeg kunne treffe folk fra denne tråden ja. Tror det kunne vært gøy. Føler mange her er folk jeg kunne trives godt med :D
Samme føler jeg, bare synd alle bor så langt unna så føler folk gjerne kan skrike ut om de er i område [emoji6]

Tar vare på slike øyeblikk og nyter de lenge [emoji4] skulle gjerne hatt en type syklubb [emoji6]

Nei, tenker samme. Jeg har ikke vært voksen og normalvektig, for ikke å snakke om trent. Så hvor den optimale vekta er, er jo vanskelig å si.

Må være en fantastisk følelse da, å ha normal bmi, å være så nær målet!
Har ikke normal BMI enda da, mangler 3 bitte små kilo :P
Har gått hra størrelse 56 til 40, eller M.
Trener masse og er i en utrolig god form.
Har bestandig mye å gjøre og før var det et ork, nå har jeg energi til det

Samme føler jeg, bare synd alle bor så langt unna så føler folk gjerne kan skrike ut om de er i område [emoji6]

Tar vare på slike øyeblikk og nyter de lenge [emoji4] skulle gjerne hatt en type syklubb [emoji6]
Ja det er jo koselig da. Samholdet de får. Skravling og en godbit til. :)

Skal rope ut om jeg skal til Sverige ja :D

Har ikke normal BMI enda da, mangler 3 bitte små kilo [emoji14]
Du er rå [emoji1][emoji1][emoji1][emoji123][emoji123] Fantastisk er du :D

Hæh!? Er best smak av den når den er kald jo. Når den smelter helst i munnen og i fingra smaker den høgg. Altfor søtt og kvalmende.

Er jo slik sjokolade SKAL smake :p

Er jo slik sjokolade SKAL smake :p
Neiiida. Man skal ikke ha lyst å stikke fingern i halsen for sjokoladen er så tjukk og kvalmende [emoji23] Helt feil. Kald og god. Da er den best.

Men. Se på det slik. Vi to stjeler aldri hverandres sjokolade!

Har ikke normal BMI enda da, mangler 3 bitte små kilo :p

Det er så godt som ;)

Er det som er drømmen ja, er for sliten til å ha mye å gjøre. Velger bort mye. Gleder meg til å få trent meg opp igjen, og enda mer enn jeg var. :)

Neiiida. Man skal ikke ha lyst å stikke fingern i halsen for sjokoladen er så tjukk og kvalmende [emoji23] Helt feil. Kald og god. Da er den best.

Men. Se på det slik. Vi to stjeler aldri hverandres sjokolade!

Drikker jo liter på liter med vann til sjokoladen da. :p

Stjeler lett sjokoladen din, er bare å legge den ut litt, jo. ;)

Evt suge på den i stedet for å tygge, men det er jeg vel for glupsk til.

Klokka er 00.03 :D

Back
Topp