☆ Skravletråd Mai ☆

Breezer er gode de [emoji7] Ferskencider var ikke god da. [emoji13]

Den med lime er god. Og smirnof ice er god. :) Ble skikkelig tørst nå, jeg. :p Tror jeg må ha meg en cider eller noe til i morgen, er jo lørdag. ;)

Den med lime er god. Og smirnof ice er god. :) Ble skikkelig tørst nå, jeg. [emoji14] Tror jeg må ha meg en cider eller noe til i morgen, er jo lørdag. ;)
Skal kose meg i morgen jeg hvertfall. Fest på kvelden [emoji56][emoji39][emoji41]

Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.

Natta folkens [emoji4][emoji4]

Skal kose meg i morgen jeg hvertfall. Fest på kvelden [emoji56][emoji39][emoji41]

Gøy :) Må kanskje passe på at jeg får meg en skikkelig fest før jeg blir gravid igjen. :p Skal se om jeg får til å gå på grand prix-fest neste helg da. Begynte liksom ironisk, men er en stor greie her i gjengen nå. :p Er hos naboen, så kan prøve å ta med lillemann i vogna. :) Blir ikke drikking da.

Gøy :) Må kanskje passe på at jeg får meg en skikkelig fest før jeg blir gravid igjen. [emoji14] Skal se om jeg får til å gå på grand prix-fest neste helg da. Begynte liksom ironisk, men er en stor greie her i gjengen nå. [emoji14] Er hos naboen, så kan prøve å ta med lillemann i vogna. :) Blir ikke drikking da.
Det syns jeg du bør prøve få til ja :D Blir nok gøy !

Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.

Natta folkens [emoji4][emoji4]

God natt, håper appen blir bedre etter litt hvile :D

Jeg også. Takk og god natt. [emoji14]

Spyro has left the building [emoji85]
Du kan prøve å forlate oss så mye du vil.
Du er bare en av de små damene som bor inni datamaskinen min.
Du kan godt gå tom for batteri å må lade litt, men du forlater den ikke.
Om ikke så lenge er du tilbake igjen :P

Back
Topp