Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingerneBåde eggehvite i dag og i går, så det lover godt frem mot EL i helgen! Håper det er gullegget som slipper nå![]()
Happy humping!Da har jeg flyttet egen ikm fra mandag til onsdag grunnet noe senere ELmen endelig er den her så det suser
![]()
Ja det er mange som har det sånnKan man ha EL uten symptomer? Eller kan man gå en mnd uten å få El i det hele tatt? :-/
Har ikke merket så mye til det denne mnd, men har hatt sex annen hver dag så krysser fingrene :-D
Vis vedlegget 120930
Ser ut som at den var positiv i går... Den nest nederste er fra i går kveld og den nederste fra Idag. Eg tenkte at den ikkje var positiv, fordi eg har fått mykje sterkere positiv før. Men strekene taler vell for seg, og det passer med cd. Godt vi bestemte oss for annenhver dag denne runden så vi er sikret ;-)
Jeg har tatt solvipect hele denne pp'n, men venter fortsatt på elJeg har el -slim i dag og forventet el i morgen. Noen som bruker hostesaft her? Jeg tok Solvipect i dag...smaker æsj. Noen andre som har noe annet å anbefale?