☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen❤️

Er det andre her som har prøvd en stund på nr 2?

Er i 8. pp nå og det virker nesten uvirkelig at det skal gå en gang!

Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen❤️

Prøver også på nr 2! :) Er i 3pp nå etter MA, 5 totalt. Håper på en skikkelig babyboom fra oss i IKM uke 26 :)

Nr.2 på gang her også, men vi er bare i pp3.

1DPO i dag, EL test var negativ i dag morges og EL krampene har gitt seg. Blir lange dager dette :p

Kan EL test være positiv flere dager?
Har så verk i magen idag og har hatt det inatt også.Usikker på om EL testen var positiv eller negativ idag..

Kjenner el nærmer seg:) aksjer blir lagt inn annenhver dag, og satser på at det skal holde :)

Prøver på nr 2 her også, men er foreløbig bare i pp 2.

Prøver på nr 2 og er I pp 40 :) 2 dpo I dag og håper vi kan ha pergo hell med oss nå :D

Jeg står feil, jeg skal stå på torsdagen med IKM 25/6.

Kan EL test være positiv flere dager?
Har så verk i magen idag og har hatt det inatt også.Usikker på om EL testen var positiv eller negativ idag..

Min var positiv på tirsdag og onsdag ettermiddag, tok en ny i dag morges og da var den negativ. Tror den er positiv i ca 24 timer før egget slippes? Så om du har truffet innenfor tidsrammen kan man vel få positiv begge dager? Jeg hadde iallefall tydelig EL kramper i går, det sleit som aldri før, så ingen tvil her.

Jeg skulle ikke EL teste, men klarte ikke å holde meg unna. Tok en i morges og en i kveld, begge er positive, men ikke veldig sterke. Iflg iPeriod har jeg eggløsning i dag.
Får hoppe til køys og håpe på det beste :)

Back
Topp