Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gyllen anledning til å vente med å teste til mandagen da...? Det beste var den mnd jeg bestemte meg for å ikke teste før tr evt uteble. Roligste mnd jeg har hatt hittil ift stress i hodet3 dpo og usikker på når jeg skal begynne testingen pga ferie neste uke og vi reiser bort fra fredag og er hjemme sent mandag kvelder 10 dpo fredag kommende uke.
Ja er det jeg tenker og drøye til tirsdag morgen I grunnGyllen anledning til å vente med å teste til mandagen da...? Det beste var den mnd jeg bestemte meg for å ikke teste før tr evt uteble. Roligste mnd jeg har hatt hittil ift stress i hodet
Den nederst er positiv, streken skal være sterkere enn kontrollstreken.. Lykke tilVis vedlegget 121150
De to øverste er fra i går (morgen og ettermiddag) og den nederste fra i dag. Alle tre er positive?
Mulig jeg må lure mannen også i dag. Si jeg bomma litt :/
Den nederst er positiv, streken skal være sterkere enn kontrollstreken.. Lykke til![]()
Bare den nederste er positivVis vedlegget 121150
De to øverste er fra i går (morgen og ettermiddag) og den nederste fra i dag. Alle tre er positive?
Mulig jeg må lure mannen også i dag. Si jeg bomma litt :/
Etter min mening er ingen av de positive da jeg har lært at streken skal være sterkere enn kontrollstreken før den er positiv men usikker på hva slags tester du har oh hvordan det fungerer med de daVis vedlegget 120930
Ser ut som at den var positiv i går... Den nest nederste er fra i går kveld og den nederste fra Idag. Eg tenkte at den ikkje var positiv, fordi eg har fått mykje sterkere positiv før. Men strekene taler vell for seg, og det passer med cd. Godt vi bestemte oss for annenhver dag denne runden så vi er sikret ;-)
Eg e enig i det, men de ble svakere etter den sterkeste der?! syns de har vert sterkere enn det der sist når de har vert positive før...Etter min mening er ingen av de positive da jeg har lært at streken skal være sterkere enn kontrollstreken før den er positiv men usikker på hva slags tester du har oh hvordan det fungerer med de dauansett så ønsker jeg dere lykke til
annen hver dag er jo perfekt sier de
![]()
Når mine strimler har sett sånn ut som den nedreste har cb digital vært positivEg e enig i det, men de ble svakere etter den sterkeste der?! syns de har vert sterkere enn det der sist når de har vert positive før...
Eg satser på at det var riktig og at EL var på cd 14.Når mine strimler har sett sånn ut som den nedreste har cb digital vært positiv![]()
Juhuuu!! Et skritt nærmereHar skikkelig vondt i eggstokkene, så tyder på eggløsningsmerter.