☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

3 dpo og usikker på når jeg skal begynne testingen pga ferie neste uke og vi reiser bort fra fredag og er hjemme sent mandag kveld :P er 10 dpo fredag kommende uke.

3 dpo og usikker på når jeg skal begynne testingen pga ferie neste uke og vi reiser bort fra fredag og er hjemme sent mandag kveld :P er 10 dpo fredag kommende uke.
Gyllen anledning til å vente med å teste til mandagen da...? Det beste var den mnd jeg bestemte meg for å ikke teste før tr evt uteble. Roligste mnd jeg har hatt hittil ift stress i hodet

Da regner eg med at eg er 1/2 DPO, har ikke flerne EL tester igjen..Vi fikk bare hatt natt til Onsdag da mannen ikke følte for pliktsex når eg forlangte det :(
Men satser på at det holder.Er enda usikker på om EL testen var positiv både Onsdag og Torsdag for det er igrunn bare en liten nyanse som skiller testene.

Gyllen anledning til å vente med å teste til mandagen da...? Det beste var den mnd jeg bestemte meg for å ikke teste før tr evt uteble. Roligste mnd jeg har hatt hittil ift stress i hodet
Ja er det jeg tenker og drøye til tirsdag morgen I grunn :) slippe å stresse med det når vi er ute å reiser :) det blir nok til det om jeg klarer å holde meg haha :P

Jeg fikk positiv EL test i dag også, men testet med nesten morgenurin (tisset en gang kl 03 i natt).

Jeg trodde den skulle være negativ i dag..

ImageUploadedByBV Forum1434088220.643579.jpg

De to øverste er fra i går (morgen og ettermiddag) og den nederste fra i dag. Alle tre er positive?

Mulig jeg må lure mannen også i dag. Si jeg bomma litt :/

Jeg tror jeg må flytte IKM til den 22. siden EL kom noe før forventet.

Aner ikke hvor i dpo land jeg er. Men jeg kjenner en sånn gnagende følelse i hula og jeg er kvalm. Mellom 2 og 5 dpo. Men tror heller jeg er 5 dpo pga tidlig tegn på kroppen som jobber med noe her. Er så klar for å bli gravid jeg nå. Så nå er det best det er en spire som graver seg godt ned her.

Vis vedlegget 120930
Ser ut som at den var positiv i går... Den nest nederste er fra i går kveld og den nederste fra Idag. Eg tenkte at den ikkje var positiv, fordi eg har fått mykje sterkere positiv før. Men strekene taler vell for seg, og det passer med cd. Godt vi bestemte oss for annenhver dag denne runden så vi er sikret ;-)
Etter min mening er ingen av de positive da jeg har lært at streken skal være sterkere enn kontrollstreken før den er positiv men usikker på hva slags tester du har oh hvordan det fungerer med de da:) uansett så ønsker jeg dere lykke til:) annen hver dag er jo perfekt sier de:)

Etter min mening er ingen av de positive da jeg har lært at streken skal være sterkere enn kontrollstreken før den er positiv men usikker på hva slags tester du har oh hvordan det fungerer med de da:) uansett så ønsker jeg dere lykke til:) annen hver dag er jo perfekt sier de:)
Eg e enig i det, men de ble svakere etter den sterkeste der?! syns de har vert sterkere enn det der sist når de har vert positive før...

Nesten positiv el-test i dag!:) blir med andre ord litt humping i helgen ;)

Har skikkelig vondt i eggstokkene, så tyder på eggløsningsmerter.

Back
Topp