CD 17/18 her og slik så testen ut når eg tok den nå.Eg har ikke sett så sterke EL tester før på meg selv og eg føler meg rar i magen i dag og håper dette er ELVis vedlegget 120977
Det er det nok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 17/18 her og slik så testen ut når eg tok den nå.Eg har ikke sett så sterke EL tester før på meg selv og eg føler meg rar i magen i dag og håper dette er ELVis vedlegget 120977
Jeg har tatt solvipect hele denne pp'n, men venter fortsatt på elvet bisolvon har kirsebærsmak om du synes det er bedre
![]()
Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen![]()
Er det andre her som har prøvd en stund på nr 2?
Er i 8. pp nå og det virker nesten uvirkelig at det skal gå en gang!
Det er det!! Smaker dritt, men svelger det ned fordet!Det høres enda verre ut! Hehe. Er det Solvipect slimløsende du har tatt?
Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen
Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen
Prøver på nr 2 og er I pp 40Gleder meg til alle er i DPO og testene begynner å komme! Er nesten like spennende med andres som sin egen![]()
CD 14 ja, fordi de to nederste var fra kveld cd 14 og morning cd15.Er ikke den det står cd 14 på sterkest? Eller er den fra tidligere? Skjønte ikke helt.![]()
Når startet dere med tilleggsbehandling/ hjelp da? Hva begynte du med?Prøver på nr 2 og er I pp 402 dpo I dag og håper vi kan ha pergo hell med oss nå
![]()
Kan EL test være positiv flere dager?
Har så verk i magen idag og har hatt det inatt også.Usikker på om EL testen var positiv eller negativ idag..
Hihihi!! Gøy!! :-D klar for dpoland snart da!! ;-)Jeg skulle ikke EL teste, men klarte ikke å holde meg unna. Tok en i morges og en i kveld, begge er positive, men ikke veldig sterke. Iflg iPeriod har jeg eggløsning i dag.
Får hoppe til køys og håpe på det beste![]()