☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Vi har passet huset til mine foreldre denne veka, i dag skal vi heim så i Morgen begynner EL testingen.. Vi har allerede begynt å sikre aksjer!! :-P denne gangen skal det lyse to streker tilslutt! :-D

Begynte å teste etter EL i går, CD 10, svake streker ennå, men ser sterkere strek i dag enn i går. Forventet EL på tirsdag i følge fertilityfriend.

Hvor mye grapefruktjuice drikker dere på en dag? 1 glass? Jeg blanda det med farris, det var ganske godt. :)

Cd 15. Tror el er i dag. Tar testingen helt med ro denne mnd. Ikke en eneste test i hus,og det er deilig. Så nå venter jeg til etter ikm med å teste om ikke tr dukker opp før det.

Jeg dropper også tester, men nå har jeg aldri testet heller da. Kjente jeg lett kunne bli påvirka her inn og at det dermed var et must.

Eggløsninguka starta i går, og går for sex annenhver dag :)

Jeg bruker å ha skikkelig rocky charts, spesielt før eggeløsning. Var til akupunktur for første gang tirsdag og alle temper fra onsdag har vært nesten klin like

Spennende altså, nå venter jeg bare på eggeløsning, men en uke til enda antar jeg. Juni blir en bra måned dere

Ingen EL I dag antar jeg da jeg ikke har hatt noen form for EL smerter what so ever :P bruker å ha noen kraftige noen så kanskje I morgen. Tappen er værtfall vid åpen og aksjer er lagt :D

Ingen EL I dag antar jeg da jeg ikke har hatt noen form for EL smerter what so ever :p bruker å ha noen kraftige noen så kanskje I morgen. Tappen er værtfall vid åpen og aksjer er lagt :D
har heller ikke hatt tegn til elsmerter denne gangen :P kroppene våre oppfører seg jo helt likt om dagen :P hahaha merkelige greier. er de synkronisert?

har heller ikke hatt tegn til elsmerter denne gangen :P kroppene våre oppfører seg jo helt likt om dagen :P hahaha merkelige greier. er de synkronisert?
De er definitivt synka:D hahaha er litt sånn nå at jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt EL tester :P men kjente det siste pp også og bare noen timer etterpå på så smelt EL trollet til med torden I livmora:P så krysser fingerne hehe :P

Allerede litt eggehvite på gang her! Det er positivt, håper det jobbes med gullegget :)

Hva er deres plan i dag da damer? :)

Blæ var sikker på EL testen kom til og være positiv idag.Fikk store klumper med slim på papiret tidligere idag ( beklager detaljene ).Holdt meg i 5 timer og tok testen når eg kom hjem..Men ikke positiv :( EL er eg usikker på når kommer igrunn men appen sier imorgen

Ingen EL I dag antar jeg da jeg ikke har hatt noen form for EL smerter what so ever :p bruker å ha noen kraftige noen så kanskje I morgen. Tappen er værtfall vid åpen og aksjer er lagt :D

Her kommer et nybegynner spm, men hvordan vet man at tappen kjennes vid åpen? Må man sjekke regelmessig for å bli kjent med hvordan det funker, eller er det enkelt å bare kjenne sånn uten videre? Hva må man kjenne etter isåfall?

Angrer litt på at jeg ikke tester etter el denne pp'en. Fortsatt ikke den klare signalene på EL som jeg bruker å ha :confused:

Back
Topp