☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Regner med el kommer ca på mandag. Kjenner kroppen begynner å våkne nå, og sexlysten komme. Trenger ikke teste etter el :)

Merker det samme veldig godt selv, men sist syklus testet jeg jo etter el, og trodde den hadde vært, da testene plutselig ble positive. Det irriterte meg litt, så jeg har bestilt tester og begynner så snart de kommer. Vil ha litt oversikt. :P

CD 8 her, og jammen har jeg begynt på grapefruktjuice også. Tanta er avgårde og vi har begynt med annenhver dag denne pp. På fredag starter jeg å teste etter EL.

CD 8 her, og jammen har jeg begynt på grapefruktjuice også. Tanta er avgårde og vi har begynt med annenhver dag denne pp. På fredag starter jeg å teste etter EL.

Ah, jeg er fri for grapefruktjuice igjen, må ordne meg et par-tre liter. :p Og huske å stikke innom apoteket og kjøpe Solvipect. :p

Jeg får oppgradere med solvipect på neste pp om det ikke klaffer denne gang heller :p

Ja, skader jo neppe. :p
Tror jeg bare må kjøpe en boks til med folat også. Men ser at jeg egentlig burde ha tømt boksen nå, så har ikke vært flink nok til å huske på hver dag. :S Har satt den ved tannbørsten nå da, så jeg skal prøve å huske det hver kveld.

Ja, skader jo neppe. :p
Tror jeg bare må kjøpe en boks til med folat også. Men ser at jeg egentlig burde ha tømt boksen nå, så har ikke vært flink nok til å huske på hver dag. :S Har satt den ved tannbørsten nå da, så jeg skal prøve å huske det hver kveld.

Jeg glemmer også av og til folaten, men da prøver jeg å ta 2 dagen etter ;)

Drikker grapefruktjuice, og kjører på med sex hver dag fremover. Sist syklus ble kjemisk da, men hadde oss hver dag fra cd 9 -19, og burde jo være trygg på å treffe om vi gjør det igjen tenker jeg :)

Glemte å kjøpe uicen i dag, men solvipect er i hus :)
Tenker å kjøre på annenhver dag denne pp også. Og litt ekstra rundt el :)

IKM 28 gjetter jeg. Pp8 ca. Begynt med akupunktur, det som var forskjellen den mnd jeg ble gravid sist, så har trua Ellers har jeg tatt bidronningkapsler, men har ikke vært så påpasselig. Har fått sterkere negler i deg minste
Du er med på lista :D Masse lykke :D

I dag kom el-testene i posten, samt 15 hcg-strips. Viste seg at jeg ikke hadde viljestyrke nok til å la være å teste, så det ble både dyrt og stressende å ikke ha billigtester liggende i hus. I tillegg lærte jeg jo at svake streker på rsfu og cb+ ikke betyr en dritt, så tror jeg stoler mer på bt-stripsene.

Fikk også kjøpt solvipect i dag, og tok nettopp min første spiseskje. Fysj, kjenner smaken enda. :S
Er bare på cd 9 i dag, men tenker vi begynner humpingen i kveld. ;)

Back
Topp