☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Evigvarende tr her, føles det som... På dag 7!! Hadde kjemisk nå, så det er mulig det ble ekstra lenge pga det? Tok som vanlig en kunstpause på et døgn, slik at en blir lurt til å gå uten bind, før hun smeller til i en siste finale. Heldigvis kjenner jeg kroppen godt nå, så var forberedt. Skal bli bra å kunne lage baby igjen snart! Denne gangen skal det gå :)
TR kan vare litt lenger pga kjemisk ja . Håper hun går sin vei snart :)

Siste pille med pergo inntatt for denne pp'en :D måtte de Neste 3 ukene suse av sted :P

Jeg logger syklusene mine i en app som heter My Days. Noen som har erfaringer med den, eller kan anbefale en annen app?

I følge den har jeg nå en syklus på 35 dager, EL 7.06 og IKM 24.06. Det vil si at vi er inne i EL uka nå, så det blir masse "babydans" denne uka ;)

Tanta dro i går, jeg er klar for litt sengekos i dag!! :D 9 dager til ELteste-start:)

Jeg logger syklusene mine i en app som heter My Days. Noen som har erfaringer med den, eller kan anbefale en annen app?

I følge den har jeg nå en syklus på 35 dager, EL 7.06 og IKM 24.06. Det vil si at vi er inne i EL uka nå, så det blir masse "babydans" denne uka ;)
Jeg bruker FF, Fertility Friend og den er jeg kjempe fornøyd med :D magasinet andre av damene her sol bruker den også :)

Tenker jeg satser på ikm onsdag 24, så får vi se om den evt. må flyttes på. :) PP 4!

Jeg har nå bestilt inn EL-strimmeltester og en bunke graviditetstester, pluss at jeg har tre First Response liggende som jeg kjøpte i London i helga. :) (måtte jo ta en, så klart, for å dobbelsjekke at det virkelig VAR tanta som var på besøk...). Kjøpte el-tester for tre mnd, tenker å heller teste lenge denne syklusen for å se om jeg finner el ordentlig, det klarte jeg jo ikke sist helt. Så skal jeg fortsette med grapefrukt-juice for tredje gang, og kjøpe Solvipect. :)
I tillegg har jeg sink stående, så lurer på om vi skal ta litt sink også, begge to. :)

Dessuten, så skal vi være litt mer aktiv i forhold til prøving og evt. inseminering. Vi sliter litt med "det tekniske" av og til, og har et par ganger fullført en prøveøkt med at det havner i et rent urinprøveglass og sprøytes inn med medisinsprøyte. Heller det enn at vi bare ikke får til og det begynner å bli vondt og begge parter blir frustrerte osv, kan vel ikke skade i alle fall. :) Så fjerner vi kanskje litt av det psykiske presset om at man MÅ komme.

Syns egentlig det er fint å ha litt sånne ting å styre med i prøvinga, føles mer proaktivt i forhold til at det ellers bare blir lenge å vente.

Er nå på syklusdag 9 i pausemåneden:) de første 2 ukene går jo forbløffende fort! Men så var det de to ukene etterpå med venting da...

Drømte det ble tvillinger I natt :P Spennende hva der kan bety eller om jeg har fått baby virus :P

Ferdig med tr i dag, så da er det bare å kose seg mens man har mulighet mens man venter på el :) Og kanskje nyte litt vinos i håp om at det blir lenge til neste gang :happy119

IKM 28 gjetter jeg. Pp8 ca. Begynt med akupunktur, det som var forskjellen den mnd jeg ble gravid sist, så har trua Ellers har jeg tatt bidronningkapsler, men har ikke vært så påpasselig. Har fått sterkere negler i deg minste

Regner med el kommer ca på mandag. Kjenner kroppen begynner å våkne nå, og sexlysten komme. Trenger ikke teste etter el :)

Back
Topp