☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Får vel legge til at jeg prøvde med Solvipect og grapefruktjuice denne pp som ikke virket;)
Kommer vel sikkert an på om det er tykke slimhinner er det som er problemet! ;-) hatt 2 kjemiske på rad nå, så håper at dette kan hjelpe. Sambo skal også ta + sink! Så har vi i allefall prøvd noe denne gangen også! ;-)

Jeg brukte forferdelig mye penger på El tester, G tester, vitaminer, hostesaft og juice:)) prøver å skjerpe meg litt.. mannen min sier det beste er å være helt avslappet. Er jo enig i d da..men blir jo så fokusert når man er jente og står midt oppi d hele! Er jo vi som skal kjenne alt skje i kroppen! ;)

Jeg brukte forferdelig mye penger på El tester, G tester, vitaminer, hostesaft og juice:)) prøver å skjerpe meg litt.. mannen min sier det beste er å være helt avslappet. Er jo enig i d da..men blir jo så fokusert når man er jente og står midt oppi d hele! Er jo vi som skal kjenne alt skje i kroppen! ;)
Ja, er virkelig noe i det! Hvis ikke den sitter på første pp, så må vel vi jenter prøve det meste i tilfelle det skulle være noe galt med oss! Nå skal jeg straks inn i pp3 med 200 strimler fra ebay! Haha... ;-) så roer jeg meg kanskje i juli da fokuset er kos, oppussing og pusling i huset :-p

Heilt enig, masse tanker i hodene våres! Overfullt av og til.. Eg lurte egentlig bare på å prøve på gøy:-) går det så går det! Vi e i pp6 no så tenkte prøve :-)

Heilt enig, masse tanker i hodene våres! Overfullt av og til.. Eg lurte egentlig bare på å prøve på gøy:) går det så går det! Vi e i pp6 no så tenkte prøve :)

Kjenner for hver pp vi går gjennom så er jeg mer og mer positiv til alle disse "kjerring rådene" som florerer, denne pp er første med EL tester, kanskje neste er tilført grapefruktjuice eller bringebærblad-te... Men håper det blir en haug med spirer som klorer seg fast så vi kanskje slipper å spekulere på neste pp over hodet!

Kjenner for hver pp vi går gjennom så er jeg mer og mer positiv til alle disse "kjerring rådene" som florerer, denne pp er første med EL tester, kanskje neste er tilført grapefruktjuice eller bringebærblad-te... Men håper det blir en haug med spirer som klorer seg fast så vi kanskje slipper å spekulere på neste pp over hodet!

Enig! Har brukt EL tester ei stund, igrunn ganske greit å føle at en har kontroll :-) og lite styr med det :) trur det blir grapefruktjuice, uansett om eg ikkje liker det. Og kanskje solvipect. :-)

Søndag 28.05, 3pp etter MA

Ikm 26 her, pp2
Åh..jeg har skikkelig trua på denne perioden altså ;)

Andre som skal teste etter EL denne pp? Jeg har bestilt tester og skal teste for første gang. Hvilken CD bør jeg begynne å teste?

Jeg skal også teste for første gang..haha litt spent faktisk :) jeg regner meg frem til sånn ca når jeg skal ha el også starter jeg ett par dager før kanskje og holder på til den eventuelt blir negativ igjen :) høres det greit ut?

Back
Topp