Prøverøret
Glad i forumet
Det jeg tror de fleste snakker om er Solvipect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer vel sikkert an på om det er tykke slimhinner er det som er problemet! ;-) hatt 2 kjemiske på rad nå, så håper at dette kan hjelpe. Sambo skal også ta + sink! Så har vi i allefall prøvd noe denne gangen også! ;-)Får vel legge til at jeg prøvde med Solvipect og grapefruktjuice denne pp som ikke virket![]()
Ja, er virkelig noe i det! Hvis ikke den sitter på første pp, så må vel vi jenter prøve det meste i tilfelle det skulle være noe galt med oss! Nå skal jeg straks inn i pp3 med 200 strimler fra ebay! Haha... ;-) så roer jeg meg kanskje i juli da fokuset er kos, oppussing og pusling i husetJeg brukte forferdelig mye penger på El tester, G tester, vitaminer, hostesaft og juice) prøver å skjerpe meg litt.. mannen min sier det beste er å være helt avslappet. Er jo enig i d da..men blir jo så fokusert når man er jente og står midt oppi d hele! Er jo vi som skal kjenne alt skje i kroppen!
![]()
Hehe, jepp!! Det må til ;-)Høres bra ut) må vel noen el tester til her sånn midt i syklusen, men minimalt med g tester frem mot ikm
![]()
Heilt enig, masse tanker i hodene våres! Overfullt av og til.. Eg lurte egentlig bare på å prøve på gøyJeg brukte forferdelig mye penger på El tester, G tester, vitaminer, hostesaft og juice) prøver å skjerpe meg litt.. mannen min sier det beste er å være helt avslappet. Er jo enig i d da..men blir jo så fokusert når man er jente og står midt oppi d hele! Er jo vi som skal kjenne alt skje i kroppen!
![]()
Heilt enig, masse tanker i hodene våres! Overfullt av og til.. Eg lurte egentlig bare på å prøve på gøygår det så går det! Vi e i pp6 no så tenkte prøve
![]()
Velkommen til ossIKM 26.6. Kjenner TR er på vei + neg HCG så kan likesågodt bli med her![]()
TakkVelkommen til osshvilken pp er du I?
![]()
Kjenner for hver pp vi går gjennom så er jeg mer og mer positiv til alle disse "kjerring rådene" som florerer, denne pp er første med EL tester, kanskje neste er tilført grapefruktjuice eller bringebærblad-te... Men håper det blir en haug med spirer som klorer seg fast så vi kanskje slipper å spekulere på neste pp over hodet!
Da krysser vi fingerne for at det sitter til mål denne gangenTakkdet blir 8. En kjemisk (pos HCG i blod) i nov-14 og en SA 5+0 i april-15. Et barn fra før- juni-13
Andre som skal teste etter EL denne pp? Jeg har bestilt tester og skal teste for første gang. Hvilken CD bør jeg begynne å teste?