☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Har IKM onsdag 24, pp 3 :)

Andre som skal teste etter EL denne pp? Jeg har bestilt tester og skal teste for første gang. Hvilken CD bør jeg begynne å teste?

Litt usikker på om jeg skal teste eller bare Tempe :) Kan lønne seg å begynne på cd 10 :)

Jeg prøvde å tempe men for meg som av og til slumrer i en halvtime-45 min og ikke er et morgenmenneske i det hele tatt så funka det dårlig. Blir tester denne mnd så får jeg se hvordan det fungerer. Men skulle ønske jeg var bedre til å hoppe utav senga på morningen og tempe. CD 10 ja, det er 1 dag før fertilityfriend forventer fruktbare dager for meg, så det høres bra ut. Satser på det :)

Eg begynner og teste på CD 10, håper det klaffer denne mnd :)
Jeg prøvde å tempe men for meg som av og til slumrer i en halvtime-45 min og ikke er et morgenmenneske i det hele tatt så funka det dårlig. Blir tester denne mnd så får jeg se hvordan det fungerer. Men skulle ønske jeg var bedre til å hoppe utav senga på morningen og tempe. CD 10 ja, det er 1 dag før fertilityfriend forventer fruktbare dager for meg, så det høres bra ut. Satser på det :)
Vi krysser fingerne :D

Nå er TR på vei tilbake der hun hører hjemme og en ny pp kan snart begynne:) Har motet meg opp etter en litt skuffende pp og er klar som et egg for neste! :)) ny oppskrift: slappe av og ikke teste som en gal! :)

Back
Topp