☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Jeg er over i DPOland og har syyyykt ømme pupper.
Jeg overanalyserer sikkert symptomer, men det er lov å håpe at det skal bety noe :P Skjønner ikke hvorfor de skal være så vonde om det ikke skal bety noe.

Både eggehvite i dag og i går, så det lover godt frem mot EL i helgen! Håper det er gullegget som slipper nå :)

Da har jeg flyttet egen ikm fra mandag til onsdag grunnet noe senere EL :D men endelig er den her så det suser :D

Har fått min første positive EL test i dag, eller, jeg er temmelig sikkert på at den er positiv. La inn aksjer søndag kveld og må forføre gubben i kveld, så krysser vi alt vi har til IKM!! :D CD 14 i dag.

Bilde:
bilde%201.jpg

Kan man ha EL uten symptomer? Eller kan man gå en mnd uten å få El i det hele tatt? :-/

Har ikke merket så mye til det denne mnd, men har hatt sex annen hver dag så krysser fingrene :-D

Lurer på om EL har vært eller ikke..Fikk en ganske sterk test nå idag morges.Får ta en ny etter jobb, håper vi treffer denne mnd :)

ImageUploadedByBV Forum1433938321.243826.jpg

Ser ut som at den var positiv i går... Den nest nederste er fra i går kveld og den nederste fra Idag. Eg tenkte at den ikkje var positiv, fordi eg har fått mykje sterkere positiv før. Men strekene taler vell for seg, og det passer med cd. Godt vi bestemte oss for annenhver dag denne runden så vi er sikret ;-)

Har hatt noen voldsomme og vonde EL kramper i dag! Uvandt å ha det så kraftig. Håper det er et godt tegn da ;)

Er på syklusdag 17 i pausemåneden. Ingen EL her ennå. Fikk EL på dag 21 på pergo, så spørs når og om den kommer denne mnd. Har hatt el-slim lenge i mange dager, men ellers ingen andre tydelige tegn.

Vis vedlegget 120930
Ser ut som at den var positiv i går... Den nest nederste er fra i går kveld og den nederste fra Idag. Eg tenkte at den ikkje var positiv, fordi eg har fått mykje sterkere positiv før. Men strekene taler vell for seg, og det passer med cd. Godt vi bestemte oss for annenhver dag denne runden så vi er sikret ;-)

Er ikke den det står cd 14 på sterkest? Eller er den fra tidligere? Skjønte ikke helt. :)

Jeg har el -slim i dag og forventet el i morgen. Noen som bruker hostesaft her? Jeg tok Solvipect i dag...smaker æsj. Noen andre som har noe annet å anbefale?

Jeg har el -slim i dag og forventet el i morgen. Noen som bruker hostesaft her? Jeg tok Solvipect i dag...smaker æsj. Noen andre som har noe annet å anbefale?
Jeg har tatt solvipect hele denne pp'n, men venter fortsatt på el :-) vet bisolvon har kirsebærsmak om du synes det er bedre :-)

EL i morgen, mannen kom hjem i dag. Ungen er syk og jeg er syk, orker ikle tanken på sex. Typisk.

CD 17/18 her og slik så testen ut når eg tok den nå.Eg har ikke sett så sterke EL tester før på meg selv og eg føler meg rar i magen i dag og håper dette er EL :D
ImageUploadedByBV Forum1433961539.540913.jpg

Back
Topp