☆☆IKM 36☆☆

Har ikke fått mensen enda og har fått negativ g-test. Fikk en nesten positiv el.test nå på søndag da, så kan sikkert bare bytte ikm-gruppe. Regnte egentlig med at det tok litt tid før alle hormonene var ute av kroppen, så er bare glad for at kroppen er igang igjen i det minste.

Her de siste el-testene, den sterkeste er fra søndag. Litt usikker på om jeg kan regne den som positiv da, men hadde ikke holdt meg i fire timer:

Vis vedlegget 75803
den var jo sterk midt i,hadde trodd el hadde vært:) fikk ikke sterkere el test selv denne pp;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

den var jo sterk midt i,hadde trodd el hadde vært:) fikk ikke sterkere el test selv denne pp;)

Ja, mente at den sterkeste midt i er fra søndag, og at el kanskje var på mandag eller noe. Siden det plutselig var sånn hopp på den ene, tolket jeg den som positiv, selv om den ikke var sterk nok.

jeg testet med digital.ble ikke utslag før g testen ble positiv;) testet med strimmel.ble litt sterkere når jeg vet nå i ettertid at el var:)

Se på dette a!!! Rørt langt inni sjela <3 Tenk at jeg skulle få lov til å bli gravid igjen!!!

bilde 2.jpg

bilde 3.jpg

Nå kan du få lov, Soletti ;):D

JIPPI!!!! :happy093:excited001:smiley-bounce013:cool05:dance008:dance011

Gratulerer lambi´83!!!!! Fantastisk flotte tester det der :smiley-bounce013 Så nå er det bare å hoppe av glede ;-) Da har vi termin samme dag da?!? Jeg skjønner ikke helt jeg, for når jeg teller 283 dager selv, kommer jeg til 18. mai. Men man skal kanskje ikke telle med både 1. dag i mens+termindagen? Jeg hadde mens 9. aug... Og får opp 19. mai de fleste steder (i mitt hode er da dette 284 dager..), noen steder 18. mai. Enn du?

Gratulerer lambi´83!!!!! Fantastisk flotte tester det der :smiley-bounce013 Så nå er det bare å hoppe av glede ;-) Da har vi termin samme dag da?!? Jeg skjønner ikke helt jeg, for når jeg teller 283 dager selv, kommer jeg til 18. mai. Men man skal kanskje ikke telle med både 1. dag i mens+termindagen? Jeg hadde mens 9. aug... Og får opp 19. mai de fleste steder (i mitt hode er da dette 284 dager..), noen steder 18. mai. Enn du?

Tusen takk!!! Helt fantastisk <3 Dette er så HIMLA gøy!!! :D :D Kommer ikke til å klare og sove i natt for å si det sånn :P

Men du, ja dette med termin. Man er jo ikke enig her i Norge om hvorvidt et svangerskap varer i 40 uker og 2 dager eller 40 uker og 3 dager, så det kommer helt an på hvor du får helsekortet ditt og hvilke retningslinjer de har der... Og til syvende sist så er det jo OUL som har fus i alt :P Terminkalkulatoren her på BV teller 40+3 som da er 19.mai.. Jeg har jo sen EL så den burde bli flyttet noen dager til der og, men igjen OUL - fus i alt ;)

Tusen takk!!! Helt fantastisk <3 Dette er så HIMLA gøy!!! :D :D Kommer ikke til å klare og sove i natt for å si det sånn :p

Men du, ja dette med termin. Man er jo ikke enig her i Norge om hvorvidt et svangerskap varer i 40 uker og 2 dager eller 40 uker og 3 dager, så det kommer helt an på hvor du får helsekortet ditt og hvilke retningslinjer de har der... Og til syvende sist så er det jo OUL som har fus i alt :p Terminkalkulatoren her på BV teller 40+3 som da er 19.mai.. Jeg har jo sen EL så den burde bli flyttet noen dager til der og, men igjen OUL - fus i alt ;)
HAHA jeg slet med det samme -å sove... Bare kverner og kverner.... :-) Men fin kverning da... Lell litt bekymra for at mensen likevel kommer, siden det er noen dager til IKM, men satser på det går bra. Ja, feks legen min regner 40+2. Men jeg hører mest på de siste retningslinjene (og SELVFØLGELIG på OUL) om 40+3. Men det blir jo 18. mai??? For det er jo 283 dager til fra 9. august (regna med den dagen). VET det betyr lite, men er litt artig lell. Jeg føder nok lenge over uansett, så for meg er det nesten bare kjekt at datoen er senere, så blir jeg ikke så skuffa når jeg begynner å gå over hehe :-)

Neg. Test her, så du kan nok sette meg på tr. For da kommer den i løpet av morgendagen eller fredag :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

HAHA jeg slet med det samme -å sove... Bare kverner og kverner.... :) Men fin kverning da... Lell litt bekymra for at mensen likevel kommer, siden det er noen dager til IKM, men satser på det går bra. Ja, feks legen min regner 40+2. Men jeg hører mest på de siste retningslinjene (og SELVFØLGELIG på OUL) om 40+3. Men det blir jo 18. mai??? For det er jo 283 dager til fra 9. august (regna med den dagen). VET det betyr lite, men er litt artig lell. Jeg føder nok lenge over uansett, så for meg er det nesten bare kjekt at datoen er senere, så blir jeg ikke så skuffa når jeg begynner å gå over hehe :)

Kjenner det er litt spennende med IKM selv! Men dette skal vi komme oss igennom :) Jeg mener å huske at mitt legekontor også bruker 40+2, og da får jeg 18.mai... Men da teller jeg ikke dagene for hånd.

Akkurat samme her. Ikm igår og ingen tr. Negativ test her også. Men sist fikk jeg ikke pos test før 1 uke etter ikm. Så er håp ennå ;)

Å så spennende at vi ligger likt ann :) å oppløftende å høre at det er mulig å teste positivt så sent etter IKM ;)
Her kan egentlig el ha vert alt mellom den 20 og 24 aug, har uregelmessig syklus så vanskelig å vite når ting kan forventes :rolleyes: men fikk positiv el test den 20 aug og kun den dagen var den positiv...men var på ul den 21 og da kunne ikke gyn se noen eggfolikker som var over 10mm (noe de må være for å bli til egg som slippes) men hadde en del slim. Hun sa det kunne være at el hadde vert allerede?! men den helga etterpå 22 og 23 aug hadde jeg voldsomt vondt i eggstokkene,skikkelige mens smerter/kramper...så kan hende el var da og da er jeg jo bare 11 dpo i dag, så jeg satser på at det var det som skjedde og at en positiv test kommer snikende de nermeste dagene ;)

Håper virkelig du også får en positiv test de nermeste dagene :thumright

Å så spennende at vi ligger likt ann :) å oppløftende å høre at det er mulig å teste positivt så sent etter IKM ;)
Her kan egentlig el ha vert alt mellom den 20 og 24 aug, har uregelmessig syklus så vanskelig å vite når ting kan forventes :rolleyes: men fikk positiv el test den 20 aug og kun den dagen var den positiv...men var på ul den 21 og da kunne ikke gyn se noen eggfolikker som var over 10mm (noe de må være for å bli til egg som slippes) men hadde en del slim. Hun sa det kunne være at el hadde vert allerede?! men den helga etterpå 22 og 23 aug hadde jeg voldsomt vondt i eggstokkene,skikkelige mens smerter/kramper...så kan hende el var da og da er jeg jo bare 11 dpo i dag, så jeg satser på at det var det som skjedde og at en positiv test kommer snikende de nermeste dagene ;)

Håper virkelig du også får en positiv test de nermeste dagene :thumright
Ja det blir virkelig spennende å se :) håper de neste dagene går foooort å at den positiv test dukker opp, eller så får den helsikes tanta bare komme så vi får begynt på nytt :p lykke til ;)

Jeg har! Knærta en CB plus. Blendahvit!!:(
Så nå synes jeg at tr kan komme før søndag sånn at jeg får starta på nytt:)
ImageUploadedByBV Forum1409817222.817074.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ute å reiser jeg ;) koser meg i Oslo for en langweekend. Skal ut å kjøpe et par tester etterhvert. Tenker jeg tester enten ikveld eller imorgen :) ingen tr ennå. Blir litt forvirra :/ har liksom ingen symptomer heller. Føler det på meg at jeg ikke er gravid :p men skal sies at symptomene mine sist kom ikke før uke 6-7 ;) send meg litt gravid-støv da ;)

Back
Topp