Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det var tristHer er det ikke noe tvil lenger, jeg kan settes opp på tr
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Takkdet var trist,lykke til neste mnd
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
TakkHar avtalt med mannen min at vi skal legge inn flere aksjer neste pp, så er litt mer optimistisk på den
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Bleeendahvit g-testnå får jeg bare vente på tr
Men tok en el test også bare for gøy, å der fikk jeg en svak strek. Noen som vet hvorfor man får det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du bare trenger noen ekstra dager på å få opp HCGen!!
Jepp, jeg lar nå testen være frem til ikm så får vi seviss ikke så får jeg håpe at jeg kommer vaggende etter dere i juni
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer :-DKlarte ikkje å vente lenger og tok ein test i kveld. Var ikkje lenge siden eg hadde vert på do så eg var ganske sikker på å få blank test, men der var to sterke strekar!!! JippiVis vedlegget 75627
Sent from my iPad using BV Forum
Ser strek!! Har du testet på nytt i dag?? :-DDet er jo ikke stor forskjell ser jeg, annet enn at streken kommer fortere. Tar selvfølgelig ny i morgenVis vedlegget 75622
Men fokus på mai her først!!![]()
Da skal jeg gjøre detjeg tester med strimmel først.men du kan jo spare å ta digital på samme urin om du får utslag på strimmeljeg ventet til neste dag.men tror de slår ut på 10 dpo.står på pakken iallefall
Da skal jeg gjøre detBestilte en pakke med 10 strimmel tester i går. Har 2 digital liggende, men har ikke så lyst å svi dem av å risikere å bli skuffa fordi det er for tidlig
![]()
Sikkert lurt å vente litt ja... De er jo så himla dyre![]()
to for 100+ på ebay