☆☆IKM 36☆☆

Her er det ikke noe tvil lenger, jeg kan settes opp på tr :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her er det ikke noe tvil lenger, jeg kan settes opp på tr :(

det var trist :( ,lykke til neste mnd:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk :) Har avtalt med mannen min at vi skal legge inn flere aksjer neste pp, så er litt mer optimistisk på den :)

Håper det er litt flere aksjer som skal til!! Masse lykke til :)

Bleeendahvit g-test :( nå får jeg bare vente på tr :(
Men tok en el test også bare for gøy, å der fikk jeg en svak strek. Noen som vet hvorfor man får det? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

:( Håper du bare trenger noen ekstra dager på å få opp HCGen!!

Gratulere så mye til alle dere som har fått positiv test :hello2

Jeg får bare negative...IKM i dag og blendahvit lørdag og i dag :( ganske frustrerende med tanke på alle symtomene jeg har hatt! Men håpet er jo ikke heeelt ute enda, får bare håpe jeg tester sent positiv xsmile3

Når man skal teste tidlig, rundt 10-12 dpo er det lurest og starte med en strimmel gtest og vente med digital til et stykke lenger uti? :)

jeg tester med strimmel først.men du kan jo spare å ta digital på samme urin om du får utslag på strimmel:) jeg ventet til neste dag.men tror de slår ut på 10 dpo.står på pakken iallefall:)

jeg tester med strimmel først.men du kan jo spare å ta digital på samme urin om du får utslag på strimmel:) jeg ventet til neste dag.men tror de slår ut på 10 dpo.står på pakken iallefall:)

Da skal jeg gjøre det :) Bestilte en pakke med 10 strimmel tester i går. Har 2 digital liggende, men har ikke så lyst å svi dem av å risikere å bli skuffa fordi det er for tidlig :)

to for 100+ på ebay;)

Jeg har byttet nick, (og bilde ? Prøver allefall ;) ) følte det var på tide.. Har ikke klart å tatt vekk "oktoberskatt" som jeg het da, da jeg var gravid, så ble det englemamma til en oktoberskatt. Men idag tenkte jeg at nå var det på tide å starte på nytt :) Har ikke testet idag, ikm var igår.. Da var den negativ. Tester kanskje imorgen. Tr har allefall ikke dukket opp :p

Back
Topp