☆☆IKM 36☆☆

Haha skjønner godt at du er frustrert, særlig når testene er blenda og ingen tr! Vi får håpe at du produserer hcg sent og at testene blir positive når du får de i posten :)
Fikk selv tr i går:( kjiipt når man håper så sterkt hver mnd at det er noe der:p når slutta du på pilla da? Slutta selv på pilla i juni! Men har heldigvis hatt stabil syklus etterpå:) så håper det klaffer nå neste gang. Skal starte med el tester nå når tr er forsvunnet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja må ha hatt el mye senere enn jeg trodde, så nå aner jeg faktisk ikke når jeg venter tantebesøk :/ Ååh, det var synd ! Håper det klaffer for deg neste mnd <3 Jeg slutta i april, så her har det vært veldig ustabilt ! 28 dagerssyklus de 2 første mnd, 45 dager den siste jeg hadde og nå er jeg på cd 34.. Ikke til å bli klok av med andre ord :p Ja her skal det også testes, oog tempes om tanta kommer ! Da blir det nok litt enklere å følge med ;)

Hehe!! Men er det ikke godt å få ut litt frusturasjon og?? Jeg tror i hvertfall at det er litt viktig oppi en sånn prosess som dette her. Ønsket er så stort og man føler seg så liten da det er så himla mye man ikke har "kontroll" på eller får gjort noe med... Håper kroppen samarbeider litt bedre med deg snart! :)

Joo ! Så fint å ha dere som forstår frustrasjonen og ikke blir lei av maset ! Værre med han samboeren her som aldri får fred, haha :p Ja uff og huff, hater å ikke ha kontroll over noe som helst ! Vil så gjerne at syklusen skal stabilisere seg, oog at enten tanta kommer snart eller testen blir positiv ! Vet liksom ikke noe om noe og hvordan ting blir.. Menmen, det er ikke så mye man får gjort annet en å vente :)

Får slå følge med dere som er over jeg da... Burde hatt tr tidlig denne uka, men her er det ingenting som skjer... Blendahvite tester...

Joo ! Så fint å ha dere som forstår frustrasjonen og ikke blir lei av maset ! Værre med han samboeren her som aldri får fred, haha :p Ja uff og huff, hater å ikke ha kontroll over noe som helst ! Vil så gjerne at syklusen skal stabilisere seg, oog at enten tanta kommer snart eller testen blir positiv ! Vet liksom ikke noe om noe og hvordan ting blir.. Menmen, det er ikke så mye man får gjort annet en å vente :)

Dessverre, bare synd at det er innmari kjedelig :P Uansett lykke til!! :)

Sånn, da har jeg begynt å spotte, å har noen forferdelige smerter :/ så tr er nok på vei hit nå. Halleluja :) da kan jeg allefall se frem mot en ny pp :) gratulerer til alle, og oss andre, lykke til neste gang, måtte vi få alle junibarn. Passer fint for meg da dattra mi er født i juni :) takker for meg, var hyggelig jenter ;)

Sånn, da har jeg begynt å spotte, å har noen forferdelige smerter :/ så tr er nok på vei hit nå. Halleluja :) da kan jeg allefall se frem mot en ny pp :) gratulerer til alle, og oss andre, lykke til neste gang, måtte vi få alle junibarn. Passer fint for meg da dattra mi er født i juni :) takker for meg, var hyggelig jenter ;)

Så synd, men bedre lykke neste gang å håper det blir en junibaby på deg da ;)
Her blir det nok ikke før i juli om jeg ikke er gravid nå (noe jeg tviler på)..må igjennom to pille kurer for å få mens å el og da vil ikm bli i oktober :)

Back
Topp