☆☆IKM 36☆☆

streeek!!sette deg på gravid i morgen? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Erru gærn?!! Haha!! :D Nei, det må sterkere tester, en passert IKM og digital til før jeg tar til meg den tittelen ;)
Men såååå gøy at du ser den!!! :D :D

ja men bare her inne på gruppa vår;) kan vente noen dager med å flytte til mai ;p

Gruuuer meg:/ redd for å bli skuffa :O særlig når dere kommer med så fine tester <3:)

Sent from my iPhone using BV Forum
ikke ta sorgene på forskudd ved neg test,jeg ville ikke regnet med å se noe før 10 dpo.noen får jo enda senere:)

Godt å få positive og støttende ord ❤️ glad for det :):) blir spennende å se i morgen. Viss den er negativ så blir det å vente til tr skal komme på besøk :)

Klarte ikkje å vente lenger og tok ein test i kveld. Var ikkje lenge siden eg hadde vert på do så eg var ganske sikker på å få blank test, men der var to sterke strekar!!! Jippi :) Vis vedlegget 75627

Sent from my iPad using BV Forum
gratulerer så mye,det var noen sterke streker så tidlig:) sikker på el?
føre deg opp på gravid?

gratulerer så mye,det var noen sterke streker så tidlig:) sikker på el?
føre deg opp på gravid?

Takk :) Nei usikker på el, har ikkje testa etter el så bare følgt kalender. Hadde ein følelse av at el kunne ver ei veke tidligare, så godt mulig den var det :) Litt skummelt å bli satt opp på gravid ;) kanskje eg må ta ein til i måro tidlig først :)

Sent from my iPad using BV Forum

er nok ingen fare at den testen blir noe svakere;) men venter:) blir mange gravide denne uka:)

Bleeendahvit g-test :( nå får jeg bare vente på tr :(
Men tok en el test også bare for gøy, å der fikk jeg en svak strek. Noen som vet hvorfor man får det? :)

Back
Topp