Tessa89
Glad i forumet
Det er jo ikke vits for man har ikke EL når man er gravid![]()
Haha nei det var det da
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke vits for man har ikke EL når man er gravid![]()
streeek!!sette deg på gravid i morgen?Det er jo ikke stor forskjell ser jeg, annet enn at streken kommer fortere. Tar selvfølgelig ny i morgenVis vedlegget 75622
Det er jo ikke stor forskjell ser jeg, annet enn at streken kommer fortere. Tar selvfølgelig ny i morgenVis vedlegget 75622
streeek!!sette deg på gravid i morgen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fader da! Blir missunnelig på dine testerklarer ikke å la være å teste i morgen tidlig jeg da vettu
Haha jaGratulerer!! Hehe 1-0 til deg over mannenDigg å ha rett, spesielt med noe så livsforvandlende
![]()
Hihi!!! Gleder meg til resultatet![]()
ja men bare her inne på gruppa vårkan vente noen dager med å flytte til mai ;p
oki daHehe! Må få en litt bedre strek først![]()
Gruuuer meg:/ redd for å bli skuffa :O særlig når dere kommer med så fine tester <3
ikke ta sorgene på forskudd ved neg test,jeg ville ikke regnet med å se noe før 10 dpo.noen får jo enda senereGruuuer meg:/ redd for å bli skuffa :O særlig når dere kommer med så fine tester <3
gratulerer så mye,det var noen sterke streker så tidligKlarte ikkje å vente lenger og tok ein test i kveld. Var ikkje lenge siden eg hadde vert på do så eg var ganske sikker på å få blank test, men der var to sterke strekar!!! JippiVis vedlegget 75627
Sent from my iPad using BV Forum
Takkgratulerer så mye,det var noen sterke streker så tidligsikker på el?
føre deg opp på gravid?
Klarte ikkje å vente lenger og tok ein test i kveld. Var ikkje lenge siden eg hadde vert på do så eg var ganske sikker på å få blank test, men der var to sterke strekar!!! JippiVis vedlegget 75627
Sent from my iPad using BV Forum