BabyGrogu
Elsker forumet
hei,har du testet positivt?
Tester iløpet av helga
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei,har du testet positivt?
Gjorde du? Når tester du i forhold til blødningen.? Var kun litt lyserosa så ikke noe mer. Skal ha ikm fredag. Men er 2pp etter pilleslutt så ikke helt kontroll.ja det fikk jeg 10 dpo.test test!![]()
stå søndagGjorde du? Når tester du i forhold til blødningen.? Var kun litt lyserosa så ikke noe mer. Skal ha ikm fredag. Men er 2pp etter pilleslutt så ikke helt kontroll.
oj, kanskje teste i morgen dafikk rosa ettermiddag og testet neste toalettbesøk 10 dpo kveld![]()
Tok en test i morges, men den var så og si blenda mulig jeg skimtet noe.. Skal ha IKM på søndag så venter å se. Kom litt lyserosa igjen i dag, men er minimalt og aldri hatt sånn før mens før.Hmmmja det burde du![]()
test på ettermiddagTok en test i morges, men den var så og si blenda mulig jeg skimtet noe.. Skal ha IKM på søndag så venter å se. Kom litt lyserosa igjen i dag, men er minimalt og aldri hatt sånn før mens før.Hmmm
Men blir ikke urinen ganske utvannet og svak da? Troddde morgen var best jeg..test på ettermiddag![]()
to øverste ble det....jeg er 4+4 testet svakt kl 06 i dag.og 08 på den sterke. de to nederste testene![]()
Godt å høre! Blir jo helt tullete av dette her! Fortalte det til sambo i går, og han ble veldig giragodt tegn![]()
krysser fingreneGodt å høre! Blir jo helt tullete av dette her! Fortalte det til sambo i går, og han ble veldig giraHåper at det blir mai baby
![]()
Det gjør vi ogkrysser fingrene![]()
Her er tr på vei kjennes det ut sommenssmerter 2 dager før forventet mens. Helt normalt altså
da får vi prøve igjen neste periode
Sent from my iPhone using BV Forum
Men blir ikke urinen ganske utvannet og svak da? Troddde morgen var best jeg..