☆☆IKM 36☆☆

Er ute å reiser jeg ;) koser meg i Oslo for en langweekend. Skal ut å kjøpe et par tester etterhvert. Tenker jeg tester enten ikveld eller imorgen :) ingen tr ennå. Blir litt forvirra :/ har liksom ingen symptomer heller. Føler det på meg at jeg ikke er gravid :p men skal sies at symptomene mine sist kom ikke før uke 6-7 ;) send meg litt gravid-støv da ;)
sender masse babystøv:)...
test i kveld da;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har jeg begynt å spotte. Så da er nok TR rett rundt hjørne :( gratulerer dere andre!!

Jeg har byttet nick, (og bilde ? Prøver allefall ;) ) følte det var på tide.. Har ikke klart å tatt vekk "oktoberskatt" som jeg het da, da jeg var gravid, så ble det englemamma til en oktoberskatt. Men idag tenkte jeg at nå var det på tide å starte på nytt :) Har ikke testet idag, ikm var igår.. Da var den negativ. Tester kanskje imorgen. Tr har allefall ikke dukket opp :p
Kossen klarte du å bytta nick? Min januarbarn 2013 blei desember 2012 ;) så har tenkt eg skulle bytte eg og, men har ikkje funne ut koss.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kossen klarte du å bytta nick? Min januarbarn 2013 blei desember 2012 ;) så har tenkt eg skulle bytte eg og, men har ikkje funne ut koss.

Uff såg ikkje at du skreiv englemamma før no <3 skjønner det har vert vanskelig å bytte nick då! Så bra du var klar for det no <3

Du kan skrive meg opp på gravid no soletti :) har ikke hatt tid til å vera innpå før no, men er ikkje i tvil lenger! Kvalm og svimmel!

Du kan skrive meg opp på gravid no soletti :) har ikke hatt tid til å vera innpå før no, men er ikkje i tvil lenger! Kvalm og svimmel!

så bra:) gratulerer:)

Jeg holdt pila over nicket, trykka en gang, så kom det opp noen alternativer, trykka så på kontaktdetaljer, tror jeg, så husker keg ikke videre :p men det er en begynnelse allefall ;) prøv det.

Da har jeg tatt test, selfølgelig negativ. Så nå blir neste Lørdag. Håpet er ikke ute før Mandag eller Tirsdag. Fikk akkurat på dagen, en uke etter ikm pos test sist. Pg det er til uka. Så er den ikke pos på mandag eller tirsdag gir jeg opp håpet på en spire. Men da får tr altså komme så man får startet på nytt :p

håper testen viser positivt iløpet av helga:)

Kan sikkert bare ta meg av lista, har hatt en del symptomer på eggløsning i tillegg til testen, så flytta til uke 38 heller :)

Kan sikkert bare ta meg av lista, har hatt en del symptomer på eggløsning i tillegg til testen, så flytta til uke 38 heller :)
håper du kommer etter snart:)

Også skulle det egentlig følge med smiletegn ☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

:))

SKIKKELIG testesmell med en digital i dag...tom for strimler...ikke gravid lyste det mot meg... Håpet er vel ikke ute før TR melder sin ankomt...leeeei etter pp 14...

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

SKIKKELIG testesmell med en digital i dag...tom for strimler...ikke gravid lyste det mot meg... Håpet er vel ikke ute før TR melder sin ankomt...leeeei etter pp 14...

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
gi ikke opp:)

Back
Topp