☆☆IKM 36☆☆

Jeg har byttet nick, (og bilde ? Prøver allefall ;) ) følte det var på tide.. Har ikke klart å tatt vekk "oktoberskatt" som jeg het da, da jeg var gravid, så ble det englemamma til en oktoberskatt. Men idag tenkte jeg at nå var det på tide å starte på nytt :) Har ikke testet idag, ikm var igår.. Da var den negativ. Tester kanskje imorgen. Tr har allefall ikke dukket opp :p

Kan skjønne at det er vanskelig å gi slipp...men det vil ikke si at man glemmer! <3 Håper det nye nicket fører til ny spire!!

Kan skjønne at det er vanskelig å gi slipp...men det vil ikke si at man glemmer! <3 Håper det nye nicket fører til ny spire!!
Ja, takk, håper det jeg også :)

Da har tr dukket opp her! :(

Bare å manne seg opp til ny pp.. Håper på junibarn :) hadde vært fint, da jeg selv er født i juni! :) hadde vært en fantastisk bursdagsgave :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har tr dukket opp her! :(

Bare å manne seg opp til ny pp.. Håper på junibarn :) hadde vært fint, da jeg selv er født i juni! :) hadde vært en fantastisk bursdagsgave :)

det var trist:( håper spiren sitter snart.juni er jo fin mnd:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei dere. Har ikm imorgen, kaanskje onsdag el torsdag. Har lyst å teste imorgen men tror jeg venter. Sist fikk jeg ikke pos test før en uke etter ikm. Har hatt vondt imagen idag, sånn mens vondt å utrolig oppblåst, så troor kanskje den er på vei. Vi får se. Krysser fingrer for at den ikke kommer og at det heller er noe annet :p men kjennes litt ut som at den er på vei :/
har ikke fått skrevet deg opp,skrive ikm i dag?

Prøver å lese meg klok på hvorfor jeg fikk positiv el test, men negativ g-test. Men blir fader ikke klokere. Står at mange har hatt pos. el-test og neg. g-test når de var gravide :P

Ikke rart man blir gal:D

Jeg tok en digital test i dag morges, og den viste negativ.... men jeg demonterte testen, kan det likevel være håp? Er det kanskje for tidlig med digital? Har strimmel tester på vei i posten :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    740 KB · Visninger: 94
har ikke fått skrevet deg opp,skrive ikm i dag?

Jo forsåvidt , det kan du :p i følge gammel syklys på 35 dager var ikm igår. Men ingen tr her ennå :p

Gratulere så mye til alle dere som har fått positiv test :hello2

Jeg får bare negative...IKM i dag og blendahvit lørdag og i dag :( ganske frustrerende med tanke på alle symtomene jeg har hatt! Men håpet er jo ikke heeelt ute enda, får bare håpe jeg tester sent positiv xsmile3
Akkurat samme her. Ikm igår og ingen tr. Negativ test her også. Men sist fikk jeg ikke pos test før 1 uke etter ikm. Så er håp ennå ;)

Jeg tok en digital test i dag morges, og den viste negativ.... men jeg demonterte testen, kan det likevel være håp? Er det kanskje for tidlig med digital? Har strimmel tester på vei i posten :)
det er visstnok alltid 3 streker på digitalen.men kan jo være for tidlig:)

Ser jeg har meldt meg opp på feil dag, ikm er i morgen. Å nå sitter jeg på tanken. Kjøpe en test eller ikke? Ingen antydning til tr so far, kun ømme bryst..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Ser jeg har meldt meg opp på feil dag, ikm er i morgen. Å nå sitter jeg på tanken. Kjøpe en test eller ikke? Ingen antydning til tr so far, kun ømme bryst..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
du står på tprsdag.var bare ikke mellomrom mellom onsdag og torsdag:) test test sier den testegale:)

Det er 3 streker til sammen på begge strimlene :)
skal være en på ene og to på den andre uansett.men er ikke sikker på hva som blir forskjellen på neg og pos test osv

du står på tprsdag.var bare ikke mellomrom mellom onsdag og torsdag:) test test sier den testegale:)

Hehe, ok :)
Jeg får vell prøve å komme meg på rema å kjøpe en rfsu test også ikke drikke eller springe på do før i 10 tiden :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

lykke til.blir spennende:) husk bilde;) ps jeg fikk strek 2,5 timer etter forrige do besøk,på kvelden 10 dpo;)

Spennende med testing i kveld ! Heier for full hals! :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

heia, fått besøk eller testet?

Har ikke fått mensen enda og har fått negativ g-test. Fikk en nesten positiv el.test nå på søndag da, så kan sikkert bare bytte ikm-gruppe. Regnte egentlig med at det tok litt tid før alle hormonene var ute av kroppen, så er bare glad for at kroppen er igang igjen i det minste.

Her de siste el-testene, den sterkeste er fra søndag. Litt usikker på om jeg kan regne den som positiv da, men hadde ikke holdt meg i fire timer:

10658380_10204720957570762_455087018_o.jpg

Back
Topp