☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Blod da jeg var på do i morges, men ingenting etter den ene gangen. Håper på festeblødning[emoji4] Ikm på mandag. Mye tanker på jobb i dag for å si det sånn[emoji85]
 
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?
 
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?

Det kaaaaan være festeblødning, krysser fingrene! Hvis det er det, har det nok ingen hensikt å ta test allerede i morgen. Leste et sted at egget trenger 3-4 dager på seg for å få produsert nok HCG til å slå ut på en test, og her er det jo også store individuelle forskjeller på hvor fort kroppen produserer hormonet.
 
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?

Jeg hadde festeblødning 7 dpo og positiv test 11 dpo[emoji5]
 
Har hatt mye seig utflod i dag (Sorry detaljene), og nå er det lysarosa på papiret[emoji24] Er ikke sånn TR vanligvis starter hos meg da, så aner et ørlite håp[emoji173][emoji1374]
 
Blod da jeg var på do i morges, men ingenting etter den ene gangen. Håper på festeblødning[emoji4] Ikm på mandag. Mye tanker på jobb i dag for å si det sånn[emoji85]

Lysarosa utflod på papiret her i stad[emoji24] Helt ulikt av hvordan TR pleier å starte, men jeg skjønner ikke så mye av disse syklusene lenger... Aner et ørlite håp, men det vil jo vise seg utover dagen....
 
Lysarosa utflod på papiret her i stad[emoji24] Helt ulikt av hvordan TR pleier å starte, men jeg skjønner ikke så mye av disse syklusene lenger... Aner et ørlite håp, men det vil jo vise seg utover dagen....
Da krysser vi fingrene for at begge har en festeblødning[emoji122] Jeg har prøvd slimløsende hostesaft denn pp. Aner et ørlite håp jeg også. Tenker å ta første test i morgen.
 
Ingen tr her enda.. Men helt blenda tester, så jeg har nok en tullete syklus igjen☹️ Er så kjedelig med uregelmessige sykluser...
 
Ser det er mange som har fått litt misfarging på papiret i dag [emoji17] Selv om jeg ikke har fått TR enda, har misfargingen fortsatt, så er temmelig sikker på at mensa er på vei [emoji57] Mulig jeg tester en billigtest i morgen for sikkerhetsskyld. Selv om vi ikke "prøvde", kjenner jeg ønsket har vokst med tanken. Så neste PP blir det full fest ;) Og i mellomtiden nyter jeg kollegakos på byen og innflytningsfest med gode venner [emoji16]
 
Da melder jeg meg på gjengen som har fått litt brunlig utflod... Fortsatt ingen ømme pupper, så det er nok bare å stålsette seg for tr. Gidder ikke bruke flere tester denne runden, med mindre tr lar vente leeeenge på seg [emoji849][emoji53] Jaja, da får jeg prøve å få lage litt bedre hormonelle forhold for lille spire til neste runde... Tommel opp til dere andre [emoji1303]
 
TR har kommet. Heldigvis time hos gyn i morgen [emoji846]
 
Ikm 14.09, el 26.8, pp3,b3
Mh90 - PP9 (etter SA nr 2, totalt PP14) - B2 - EL 29.08- IKM 14.09
Sol<3 - PP2 etter exu - B2 - EL ca 31.08/01.09 - IKM 14.09
Kan jeg hive meg innpå her. Trodde på at syklusen skulle være 29 dager sånn som sist, men sidel EL ikke har skjedd enda er det her jeg hører hjemme:p
Pp2. EL 31.aug (?) Ikm 14 sept
Da melder jeg meg på her [emoji1]! Er på første pp, el tester ble aldri ordentlig positiv, men ut ifra hva jeg selv kjente tror jeg nok EL var 30.8 og at IKM da blir 13.09 [emoji1]! Vi prøver på barn nr 2 [emoji1] Har en på 2 år fra før <3 gleder meg til å følge alle her [emoji7][emoji1441]
Hvordan går det?
 
Tror nok jeg kan skrives på tr [emoji13]. Fortsatt brunlig utflod og ingen ømme pupper. Jaja, bedre lykke neste runde! Håper dere andre får mange fine streker og enda flere søte små!
 
Back
Topp