Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Blod da jeg var på do i morges, men ingenting etter den ene gangen. Håper på festeblødning[emoji4] Ikm på mandag. Mye tanker på jobb i dag for å si det sånn[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?
Blod da jeg var på do i morges, men ingenting etter den ene gangen. Håper på festeblødning[emoji4] Ikm på mandag. Mye tanker på jobb i dag for å si det sånn[emoji85]
Da krysser vi fingrene for at begge har en festeblødning[emoji122] Jeg har prøvd slimløsende hostesaft denn pp. Aner et ørlite håp jeg også. Tenker å ta første test i morgen.Lysarosa utflod på papiret her i stad[emoji24] Helt ulikt av hvordan TR pleier å starte, men jeg skjønner ikke så mye av disse syklusene lenger... Aner et ørlite håp, men det vil jo vise seg utover dagen....
BuuTR har kommet. Heldigvis time hos gyn i morgen [emoji846]
TR har kommet. Heldigvis time hos gyn i morgen [emoji846]
Lykke til hos gyn!TR har kommet. Heldigvis time hos gyn i morgen [emoji846]
IKM imorgen, venter spent!
Ikm 14.09, el 26.8, pp3,b3
Mh90 - PP9 (etter SA nr 2, totalt PP14) - B2 - EL 29.08- IKM 14.09
Sol<3 - PP2 etter exu - B2 - EL ca 31.08/01.09 - IKM 14.09
Kan jeg hive meg innpå her. Trodde på at syklusen skulle være 29 dager sånn som sist, men sidel EL ikke har skjedd enda er det her jeg hører hjemme
Pp2. EL 31.aug (?) Ikm 14 sept
Hvordan går det?Da melder jeg meg på her [emoji1]! Er på første pp, el tester ble aldri ordentlig positiv, men ut ifra hva jeg selv kjente tror jeg nok EL var 30.8 og at IKM da blir 13.09 [emoji1]! Vi prøver på barn nr 2 [emoji1] Har en på 2 år fra før <3 gleder meg til å følge alle her [emoji7][emoji1441]
Venter på tr.. usikkerHvordan går det?