☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Jeg er ikke i kontakt med formalin. Derimot nesten daglig i kontakt med antibiotika og beinsement, plastgips og røntgen. Heller ikke drømmen for små spirer. Bruker beskyttelse og følger retningslinjer. Har funket to ganger før, men klart jeg blir litt skeptisk når man har løsnet litt på restriksjonene mellom nr to og nr tre, og det gikk galt med bittelille... Må også si fra på jobb det sekundet jeg vet jeg er gravid. Veldig festlig [emoji12]

Åja, ikke til å spøke med det heller[emoji53] men dere har vel gode rutiner og avsug osv? Tanken slo meg sist om det var pga de stoffene jeg mista, men sånn vet man jo aldri! Har jo gått bra med de andre som har vært gravide her så, håper ikke det er farlig for baby! Men man blir jo litt skeptisk når det står på flaksen "kan gi organskade ved innånding"[emoji15] Jeg bruker munnbind da, men burde kanskje bruke munnbind med filter hvis jeg blir gravid, selvom gassen blir jo i rommet da[emoji849] Men jeg håper jeg kan ha en annen funksjon hvis jeg sier ifra til sjefen om bekymringen min[emoji1374]
 
Åja, ikke til å spøke med det heller[emoji53] men dere har vel gode rutiner og avsug osv? Tanken slo meg sist om det var pga de stoffene jeg mista, men sånn vet man jo aldri! Har jo gått bra med de andre som har vært gravide her så, håper ikke det er farlig for baby! Men man blir jo litt skeptisk når det står på flaksen "kan gi organskade ved innånding"[emoji15] Jeg bruker munnbind da, men burde kanskje bruke munnbind med filter hvis jeg blir gravid, selvom gassen blir jo i rommet da[emoji849] Men jeg håper jeg kan ha en annen funksjon hvis jeg sier ifra til sjefen om bekymringen min[emoji1374]

Man kan aldri være for forsiktig. Hvis det går bra, er jo alt fint. Hvis det går galt, går man og gnager på mulige årsaker... Satser på vi kommer oss gjennom uten trøbbel!
 
Jeg har fått ny tidsregning... nå lever jeg fra test til test. Skygge/ønskestrek både i går kveld og i dag tidlig, så må nesten svi av en test i kveld også. Hvis den er blank, er det bare å legge seg og vente på morgentestetid! [emoji56] Min mann bare ler av meg og håper vi ikke trenger mange runder. [emoji854]
 
Jeg har fått ny tidsregning... nå lever jeg fra test til test. Skygge/ønskestrek både i går kveld og i dag tidlig, så må nesten svi av en test i kveld også. Hvis den er blank, er det bare å legge seg og vente på morgentestetid! [emoji56] Min mann bare ler av meg og håper vi ikke trenger mange runder. [emoji854]
Gubben vet ikke om all testingen som skjer.. fordi vi/æ har hatt noen kjemiske og mistet en gang i uke 5-6.,.' Så æ prøver å spare han fra glede og tristhet når testene svinger sånn..
Men glede mæ til å vise han en super positiv test en gang snart
 
Gubben vet ikke om all testingen som skjer.. fordi vi/æ har hatt noen kjemiske og mistet en gang i uke 5-6.,.' Så æ prøver å spare han fra glede og tristhet når testene svinger sånn..
Men glede mæ til å vise han en super positiv test en gang snart

Det gleder jeg meg til også. Selv om jeg kjenner at det blir med skrekkblandet fryd jeg går inn et nytt første trimester.
 
Tr kom for fult i dag her [emoji849] Litt positivt at jeg er tilbake til 25 dagers syklus igjen som jeg var før graviditet som endte i MA i mai da :) Litt bedre og mere stabilt utgangspunkt fremover iallefall :)
 
Tr kom for fult i dag her [emoji849] Litt positivt at jeg er tilbake til 25 dagers syklus igjen som jeg var før graviditet som endte i MA i mai da :) Litt bedre og mere stabilt utgangspunkt fremover iallefall :)

Så kjedelig[emoji22] men godt du samtidig klarer å se noe positivt i det[emoji173] Masse lykke til neste pp
 
Tr kom for fult i dag her [emoji849] Litt positivt at jeg er tilbake til 25 dagers syklus igjen som jeg var før graviditet som endte i MA i mai da :) Litt bedre og mere stabilt utgangspunkt fremover iallefall :)

Æsj så kjedelig. Imponert over at du tar det med knusende ro. Prøver å lære litt av deg [emoji1303] Lykke til i neste runde!
 
I ettermiddag kjennes det ut som om æ holder på å bli forkjøla eller syk på en eller annen måte. Sitter å nipper til te nå og håper det evt.bare er en spire som klorer seg fast og dermed gjør at jeg får lavere immunforsvar.. Men... så bruker æ kanskje også å ha denne følelsen rett før mensen kommer.. så siden tr egentlig skal komme i mårra.. så får vi nu se ka som skjer
 
Åååh, trist å høre fra dere som har fått TR :( Neste gang det blir det!

Nå er det straks leggetid her i huset, og TR dukket ikke opp til meg i dag. Vanligvis begynner jeg å blø bare en time eller to etter at menssmertene melder sin ankomst, og da også smertene ga seg i ettermiddag, våger jeg å håpe litt til! Stikker og røsker litt i eggstokkene på begge sider i dag, og kjente den "stølheten" i eggstokken/lysken som jeg har lest at noen opplever.
Blir spennende fremover, jeg håperhåperhåååper at TR holder seg unna :D
 
Hei. Sender en klem til alle som har fått TR [emoji8] Følelsen er vond, men nå er du ett skritt nærmere en spire og babisen det var meningen skulle bli mamma til [emoji173]️

Jeg er 11 dpo i dag. Har begynt å bli småuggen rett etter jeg har spist. Og det ble med den ene lyserosa blodstripa i dag morges. Ingen tegn til TR (godterisug eller hormonell) annet enn murringer :)

Og. Blir TEST på meg til fredag. Kun fordi jeg er bedt med ut av kolleger. Og gidder ikke bli hjemme om jeg ikke er preggis :p
 
12 dpo. Litt brunt på papiret i dag. Kan være rester fra det lyserosa, men begynner å ane tantebesøk.
 
Back
Topp