Verpesyk<3
Disney
Jeg er ikke i kontakt med formalin. Derimot nesten daglig i kontakt med antibiotika og beinsement, plastgips og røntgen. Heller ikke drømmen for små spirer. Bruker beskyttelse og følger retningslinjer. Har funket to ganger før, men klart jeg blir litt skeptisk når man har løsnet litt på restriksjonene mellom nr to og nr tre, og det gikk galt med bittelille... Må også si fra på jobb det sekundet jeg vet jeg er gravid. Veldig festlig [emoji12]
Åja, ikke til å spøke med det heller[emoji53] men dere har vel gode rutiner og avsug osv? Tanken slo meg sist om det var pga de stoffene jeg mista, men sånn vet man jo aldri! Har jo gått bra med de andre som har vært gravide her så, håper ikke det er farlig for baby! Men man blir jo litt skeptisk når det står på flaksen "kan gi organskade ved innånding"[emoji15] Jeg bruker munnbind da, men burde kanskje bruke munnbind med filter hvis jeg blir gravid, selvom gassen blir jo i rommet da[emoji849] Men jeg håper jeg kan ha en annen funksjon hvis jeg sier ifra til sjefen om bekymringen min[emoji1374]