☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Hvite tester og fortsatt litt rosa blod når jeg er på do. Om det er tr er jeg absolutt ikke vant med at det kommer så mange dager før ikm. Hadde også vondt i korsryggen i går kveld. Får vente å se hva som skjer de neste dagene.
 
Da har jeg det hvitt på hvitt. Null baby i mai. Så i kveld skal jeg nyte en kald øl med kolleger og invitere til innflytningsfest neste helg før ny EL-periode ;)

72cf4fca848c9416be88d819f4c214c9.jpg
Kjedelig, men liker positiviteten! Kooos deg masse :D du skal tidsnok få bytte ut alkohol med kvalme og ubehag ;-) God helg!
 
I dag er IKM hos meg i følge appen, men jeg er fortsatt bare 11 dpo, så TR kan komme i løpet av helga. Veksler mellom å være helt sikker på at jeg er gravid og å panisk sjekke papiret etter blod når jeg er på do :p
Det stikker i puppene og den "brennende" følelsen var absolutt til stede i går også - det er gjerne verre på ettermidagen/kvelden, kjenner ikke så mye til det på morgenen.
Derimot kniper det veeeldig i venstre eggstokk i dag , er faktisk ordentlig vondt. Murrer også i livmoren, håper det er livmor som gjør seg klar til baby og ikke til TR! :D
 
Jeg har lyserosa utflod, neeeeei :( Kan det fortsatt være håp når jeg både har kramper i dag og får litt rosa på papiret? Dette blir en lang dag :p
 
Da kom TR her [emoji20] 10 DPO. Er det grunn til å ta kontakt med legen siden jeg kun har 9 dager mellom el og blødning? I følge bbt-målingene hvertfall.
 
Tør jeg juble enda?
SA i juni sitter litt i kjenner jeg, og det er ennå tidlig..
Gråter litt inni meg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
5d7fc103889be6b02544262936ef6f29.jpg

Gratulerer[emoji173]️
 
Igår kom TR her, 3 dager etter hormonslutt! Gikk raskere enn jeg trodde[emoji1319][emoji1319] nå er prøve av litt TR sendt til Athen for screening etter infeksjoner, blir så spennende å få svar[emoji5]

Gratulerer til alle med positiv test, og til dere andre: lykke til i neste PP[emoji5] måtte dere få fine, små juni-spirer[emoji173]️[emoji173]️ her blir det en måned uten fokus på EL og symptomer, så ingen testing her! Sunt kosthold, trening og fortsatt snusslutt er fokuset denne måneden[emoji5] Psyker meg opp til nytt fryseforsøk neste syklus[emoji5]
 
Igår kom TR her, 3 dager etter hormonslutt! Gikk raskere enn jeg trodde[emoji1319][emoji1319] nå er prøve av litt TR sendt til Athen for screening etter infeksjoner, blir så spennende å få svar[emoji5]

Gratulerer til alle med positiv test, og til dere andre: lykke til i neste PP[emoji5] måtte dere få fine, små juni-spirer[emoji173]️[emoji173]️ her blir det en måned uten fokus på EL og symptomer, så ingen testing her! Sunt kosthold, trening og fortsatt snusslutt er fokuset denne måneden[emoji5] Psyker meg opp til nytt fryseforsøk neste syklus[emoji5]

Du må henge litt med oss andre som må sitte igjen en runde til da. Ellers kommer jeg til å savne dine fine kommentarer. Også trenger du å vite hvem du skal henge med i neste fryserunde! Får litt lyst å henge meg på, men får vel forsøke én naturlig runde til først...
 
Du må henge litt med oss andre som må sitte igjen en runde til da. Ellers kommer jeg til å savne dine fine kommentarer. Også trenger du å vite hvem du skal henge med i neste fryserunde! Får litt lyst å henge meg på, men får vel forsøke én naturlig runde til først...

Blir ny IKM-gruppe på meg[emoji1319][emoji1319] snakka med St.Olavs nå, og jeg kan hoppe rett på nytt frysefosøk!![emoji3][emoji3] har jo alltid måtte hoppe over første syklus, men ikke fra frys til frys gitt!! Var helt sikker på at dette ble ventemåned, så ganske happy nå[emoji3][emoji3]
 
Back
Topp