☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Altså... Jeg tok en test på onsdag som var negativ, tok den med i bilen da jeg ikke ville kaste den i søpla hjemme (bor hos foreldrene mine noen uker), men jeg glemte å kaste den, og når jeg skulle kaste den istad så den sånn ut?[emoji28] Er jeg helt gal som vurderer å ta test i morra selvom jeg har blødd i hele dag (mindre enn vanlig da, men kommer i bindet) Følte på hele meg at fet hadde klaffet før blødningen kom, så jeg er nok kanskje bare litt overanalyserende[emoji28][emoji85]

Sånn så testen ut på onsdag:
4d9ac8ad0620c506a09f914fccc28fe0.jpg


Og sånn så den ut i dag:
b8f2e26cce3d05819406af06c5f86854.jpg

Jeg ville tatt en ny[emoji1303] litt blødning kan man jo ha selvom man er gravid! [emoji5]
 
Mensen er fortsatt ikke her, men idag har jeg fått en intens hodepine! Har sjeldent vondt i hodet, men det er helt sikkert pga at man er spent :)
Blir nok en test imorgen tidlig!
 
Takk[emoji173]️ tørr ikke helt tro det enda, så tenkte å ta en CB digital i kveld for sikkerhetsskyld
 
Tr kom her i dag. Ikke overraskende, og det går helt fint :) har fått fast 28 dagers syklus, å det setter jeg pris på! Champagnelunch med jentene på meg i dag, lykke til alle og god helg videre :D
 
TR kom her også. Sto bare i døra og gikk igjen. Og kom tilbake :hungover:
 
Da ble det ikke uventet tr på meg også i dag. Håper syklusen skjerper seg til neste runde!
 
Og der kom mensen..
Tr kom her i dag. Ikke overraskende, og det går helt fint :) har fått fast 28 dagers syklus, å det setter jeg pris på! Champagnelunch med jentene på meg i dag, lykke til alle og god helg videre :D
TR kom her også. Sto bare i døra og gikk igjen. Og kom tilbake :hungover:
Da ble det ikke uventet tr på meg også i dag. Håper syklusen skjerper seg til neste runde!
Så kjedelig at TR kom på besøk... Lykke til i neste pp :)
 
Back
Topp