Takk. Hjelper å høre sånn krysser fingrene for at det ikke er tr følelse i magen, men noe annetEr jo fortsatt håp da[emoji173]Jeg testet ikke positiv før 3 dager over IKM første gangen, og andre gangen 1 dag over IKM[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Hjelper å høre sånn krysser fingrene for at det ikke er tr følelse i magen, men noe annetEr jo fortsatt håp da[emoji173]Jeg testet ikke positiv før 3 dager over IKM første gangen, og andre gangen 1 dag over IKM[emoji4]
Da kom TR her. Like skuffa og lei som vanlig.
11 dpo i dag. Våknet til litt kraftigere menssmerter. Og på do kom det lyserosa på papiret. Litt uvanlig for meg. Blødde litt i svangerskap nr. 2. Blir greit å komme seg til helga nå, for å få vite hva som skjer
Lite vits i å ta test i dag[emoji849] Blendahvit! Blir å teste igjen til IKM på fredag[emoji1374] Kjenner heldigvis fortsatt veldig på roen da[emoji173]
Fortsatt håp!! [emoji5][emoji8]
Teit med dekselet på de nye RFSU testene da, lett for å bli skygge![emoji53]
Da kom TR her. Like skuffa og lei som vanlig.
Satser på at det er et godt tegn[emoji7] Litt tidlig for TR uansett?
Ja, fikk det 19. forrige måned og pleier å være rundt samme dato. Så altfor tidlig. Ingen tegn til blod nå og murringer. Vil bare vite nå [emoji51]
Fortsatt tidlig! Tempeappen min ombestemte seg og satte el to dager senere enn den gjorde først, så da er jeg 10dpo i dag. Ble litt giret da jeg fikk antydning til strek i går kveld, men i dag tidlig var den helt blank igjen. Tempen gikk også litt ned, så tror egentlig det er game over denne runden, men som evig optimist håper jeg litt til! Egentlig ikm i morgen, men hvis jeg fortsatt har lutealfase 14 dager, har jeg ennå noen dager på meg, siden el ble forsinket. Ikke lett å bli klok på det systemet her...
Kanskje det var festeblødning? Denne uken er så spennende at jeg knapt klarer å konsentrere meg om noe annet. Håper det blir mange gravide! [emoji41]
Krysser fingrene for oss begge to[emoji173] Så du skrev tidligere at du jobba på operasjon? Hvordan gjør du det forhold til formalin (hvis du jobber med det) når du får positiv test? Vi jobber med formalin her (biopsier på poliklinikk) uten avsug, så kjenner jeg er litt bekymra[emoji85] Når jeg var gravid tidligere i år sa jeg i fra til sjefen rett etter positiv test, men er usikker på hvor nøye det er egentlig...
Er ikke det litt sent? Murrer godt i dag, og selv om det var VONDT med andremann, kjenner jeg at jeg må forberede megselv på TR og null baby. Håp og symptomjakt tar helt av [emoji13] Jeg som lovet meg å ta det rolig denne gangen. Ai ai ai.