☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Lite vits i å ta test i dag[emoji849] Blendahvit! Blir å teste igjen til IKM på fredag[emoji1374] Kjenner heldigvis fortsatt veldig på roen da[emoji173]
 
33e8c5d84f4527b7ee81a72a91387ee7.jpg
Teit med dekselet på de nye RFSU testene da, lett for å bli skygge![emoji53]
 
11 dpo i dag. Våknet til litt kraftigere menssmerter. Og på do kom det lyserosa på papiret. Litt uvanlig for meg. Blødde litt i svangerskap nr. 2. Blir greit å komme seg til helga nå, for å få vite hva som skjer :)
 
11 dpo i dag. Våknet til litt kraftigere menssmerter. Og på do kom det lyserosa på papiret. Litt uvanlig for meg. Blødde litt i svangerskap nr. 2. Blir greit å komme seg til helga nå, for å få vite hva som skjer :)

Satser på at det er et godt tegn[emoji7] Litt tidlig for TR uansett?
 
33e8c5d84f4527b7ee81a72a91387ee7.jpg
Teit med dekselet på de nye RFSU testene da, lett for å bli skygge![emoji53]

Fortsatt tidlig! Tempeappen min ombestemte seg og satte el to dager senere enn den gjorde først, så da er jeg 10dpo i dag. Ble litt giret da jeg fikk antydning til strek i går kveld, men i dag tidlig var den helt blank igjen. Tempen gikk også litt ned, så tror egentlig det er game over denne runden, men som evig optimist håper jeg litt til! Egentlig ikm i morgen, men hvis jeg fortsatt har lutealfase 14 dager, har jeg ennå noen dager på meg, siden el ble forsinket. Ikke lett å bli klok på det systemet her...
 
Ja, fikk det 19. forrige måned og pleier å være rundt samme dato. Så altfor tidlig. Ingen tegn til blod nå og murringer. Vil bare vite nå [emoji51]

Kanskje det var festeblødning? Denne uken er så spennende at jeg knapt klarer å konsentrere meg om noe annet. Håper det blir mange gravide! [emoji41]
 
Jeg har IKM på fredag og skal egentlig prøve å holde meg borte fra forum, men jeg er et svakt, svakt menneske.

I dag er jeg 9 dpo, og jeg håper egentlig at jeg skal få en litt lengre lutealfase enn 10 dager, så blir fornøyd jo lengre TR holder seg borte :) I dag ble jeg litt lei meg da jeg var på vei til jobb og kjente noen ganske merkbare menssmerter, og tenkte at nå kommer TR i løpet av dagen. Enn så lenge beholder jeg håpet, den har ikke dukket oppp enda!

Hadde positiv test forrige syklus (kjemisk) og da hadde jeg ømme pupper som gradvis tok over for de ømme brystvortene (som forsvinner før TR). Denne måneden har jeg ikke ømme pupper, men ømme brystvorter ser ikke ut til å gi seg helt, og det iler og stikker i puppene. Håper det er et godt tegn! Må syptomene være like hver gang?

Jeg vet at man egentlig ikke skal gjøre det, men jeg vasket hendene godt og kjente på livmorhalsen, som har vært hard og lukket siden EL. Tenkte at jeg ville kjenne at den var åpen hvis TR er rett rundt hjørnet, men den var lukket og helt myk! Google sier selvfølgelig at dette er et graviditetstegn, men vet at den ikke er helt til å stole på.
Utålmodig!
 
Jeg er så demotivert! Har sp masse symptomer til og med at jeg får sånne heterunder og blir skikkelig uvel! Men helt blanke tester! Satser på tr kommer, selvom jeg ønsker hun dit pepperen gror! Men så husker jeg st starten av forrige tr var så rar. Spottet brunlig noen dager før den kom, så usikker på når jeg skal sette start på den! Kan h vært fredag, lørdag eller søndag! Så i såfall kan det jo enda være tidlig! Men er stuptrøtt! Tisser i ett sett! Og ja! Hater prøveperioder
 
Fortsatt tidlig! Tempeappen min ombestemte seg og satte el to dager senere enn den gjorde først, så da er jeg 10dpo i dag. Ble litt giret da jeg fikk antydning til strek i går kveld, men i dag tidlig var den helt blank igjen. Tempen gikk også litt ned, så tror egentlig det er game over denne runden, men som evig optimist håper jeg litt til! Egentlig ikm i morgen, men hvis jeg fortsatt har lutealfase 14 dager, har jeg ennå noen dager på meg, siden el ble forsinket. Ikke lett å bli klok på det systemet her...

Krysser fingrene for oss begge to[emoji173] Så du skrev tidligere at du jobba på operasjon? Hvordan gjør du det forhold til formalin (hvis du jobber med det) når du får positiv test? Vi jobber med formalin her (biopsier på poliklinikk) uten avsug, så kjenner jeg er litt bekymra[emoji85] Når jeg var gravid tidligere i år sa jeg i fra til sjefen rett etter positiv test, men er usikker på hvor nøye det er egentlig...
 
Kanskje det var festeblødning? Denne uken er så spennende at jeg knapt klarer å konsentrere meg om noe annet. Håper det blir mange gravide! [emoji41]

Er ikke det litt sent? Murrer godt i dag, og selv om det var VONDT med andremann, kjenner jeg at jeg må forberede megselv på TR og null baby. Håp og symptomjakt tar helt av [emoji13] Jeg som lovet meg å ta det rolig denne gangen. Ai ai ai.
 
Krysser fingrene for oss begge to[emoji173] Så du skrev tidligere at du jobba på operasjon? Hvordan gjør du det forhold til formalin (hvis du jobber med det) når du får positiv test? Vi jobber med formalin her (biopsier på poliklinikk) uten avsug, så kjenner jeg er litt bekymra[emoji85] Når jeg var gravid tidligere i år sa jeg i fra til sjefen rett etter positiv test, men er usikker på hvor nøye det er egentlig...

Jeg er ikke i kontakt med formalin. Derimot nesten daglig i kontakt med antibiotika og beinsement, plastgips og røntgen. Heller ikke drømmen for små spirer. Bruker beskyttelse og følger retningslinjer. Har funket to ganger før, men klart jeg blir litt skeptisk når man har løsnet litt på restriksjonene mellom nr to og nr tre, og det gikk galt med bittelille... Må også si fra på jobb det sekundet jeg vet jeg er gravid. Veldig festlig [emoji12]
 
Er ikke det litt sent? Murrer godt i dag, og selv om det var VONDT med andremann, kjenner jeg at jeg må forberede megselv på TR og null baby. Håp og symptomjakt tar helt av [emoji13] Jeg som lovet meg å ta det rolig denne gangen. Ai ai ai.

Vanligst er implantasjon 5-8 dager etter el, men det kan visst gå helt til 12 dpo. Er ikke noen xpert på området, men tror det er mye variasjon. Kan nok stemme med at det er veldig variabelt når man får pos test.
 
Her murrer det også godt i dag på venstre side[emoji85] Så enten er det TR som kommer til fredag, eller så er det noe fint på gang[emoji7] Blir en spennende uke detter her! 2 som har testa positiv til nå, stemmer det? Vi må få opp statistikken utover uka[emoji1]
 
Back
Topp