Lykke til med utredninga! Håper du får den hjelpa dere trenger for at en ny spire sitter hele veienVeldig... Så nå blir det utredning neste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med utredninga! Håper du får den hjelpa dere trenger for at en ny spire sitter hele veienVeldig... Så nå blir det utredning neste.
Lykke til med utredninga! Håper du får den hjelpa dere trenger for at en ny spire sitter hele veien [emoji173]️
Jeg fikk tr i går [emoji21]Hvordan går det?
Uff daJeg fikk tr i går [emoji21]
GRATULERER[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, det er noe forbaska dritt. Den ene gangen vi fikk det til (og mistet) var da vi ikke var aktive prøvere. Kanskje det er det som skal til?Uff da
10 dpo. Puppene virker fulle, varme og tunge i dag. Litt øm i sidene. Murring i magen. Ellers ingenting. Akkurat som med de andre to. Hadde vært greit å vite om det er noen inni der snart [emoji7]
Har forresten vært forkjøla siden EL. Og nesa er fortsatt tett. Jeg har aldri vært tett så lenge jeg. Kan det være et symptom?
Ja, det er noe forbaska dritt. Den ene gangen vi fikk det til (og mistet) var da vi ikke var aktive prøvere. Kanskje det er det som skal til?
Da vi ble sammen, bestemte vi at jeg skulle slutte på p-pillene. Vi gikk aldri inn for å prøve. Nå som vi prøver, går det ikke. Tr kommer hver gang [emoji23] Jeg skal vedde på at det går hvis jeg ikke tester etter EL, og ikke tenker på prøving i det hele tatt [emoji1][emoji28]Samme her... Eller vi hadde pratet litt om det da, men testet ikke etter el eller noe. Da fikk vi det til. Men etter at vi mistet og bestemte oss for å virkelig prøve da har vi ikke fått det til[emoji29][emoji28]
Da vi ble sammen, bestemte vi at jeg skulle slutte på p-pillene. Vi gikk aldri inn for å prøve. Nå som vi prøver, går det ikke. Tr kommer hver gang [emoji23] Jeg skal vedde på at det går hvis jeg ikke tester etter EL, og ikke tenker på prøving i det hele tatt [emoji1][emoji28]
Vi får håpe det snart går [emoji4]Jeg skulle egentlig ha en testefri pp nå jeg. Meen når tiden nærmet seg så klarte jeg ikke[emoji85]
Jeg tenker ikke så veldig mye på det nå som tidligere, men det er jo umulig å ikke ha det litt i tankene[emoji28]
Da er alt håp denne mnd ut, Tante rød har meldt sin ankomst [emoji53] ringt avdeling for assistert befruktning i dag for å høre hvordan det lå ann med henvisningen og fikk beskjed om at de ikke har mottatt noe henvisning.. 3mnd venting uten grunn.. [emoji17]