☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Veldig... Så nå blir det utredning neste.
Lykke til med utredninga! Håper du får den hjelpa dere trenger for at en ny spire sitter hele veien ❤️
 
Vil bare sende en klem til alle som har fått den stygge tanta. Kjenner følelsen. Finn frem sjokoladen, få ut tårene. Kanskje du er gravid og venter din etterkengtede sønn/datter om bare en måned [emoji173]️
 
10 dpo. Puppene virker fulle, varme og tunge i dag. Litt øm i sidene. Murring i magen. Ellers ingenting. Akkurat som med de andre to. Hadde vært greit å vite om det er noen inni der snart [emoji7]

Har forresten vært forkjøla siden EL. Og nesa er fortsatt tett. Jeg har aldri vært tett så lenge jeg. Kan det være et symptom?
 
10 dpo. Puppene virker fulle, varme og tunge i dag. Litt øm i sidene. Murring i magen. Ellers ingenting. Akkurat som med de andre to. Hadde vært greit å vite om det er noen inni der snart [emoji7]

Har forresten vært forkjøla siden EL. Og nesa er fortsatt tett. Jeg har aldri vært tett så lenge jeg. Kan det være et symptom?

Tett nese kan være et symptom ja. Jeg var tett hele sist svangerskap, og det forsvant på dagen ved fødsel [emoji4]
 
Ja, det er noe forbaska dritt. Den ene gangen vi fikk det til (og mistet) var da vi ikke var aktive prøvere. Kanskje det er det som skal til?

Samme her... Eller vi hadde pratet litt om det da, men testet ikke etter el eller noe. Da fikk vi det til. Men etter at vi mistet og bestemte oss for å virkelig prøve da har vi ikke fått det til[emoji29][emoji28]
 
Samme her... Eller vi hadde pratet litt om det da, men testet ikke etter el eller noe. Da fikk vi det til. Men etter at vi mistet og bestemte oss for å virkelig prøve da har vi ikke fått det til[emoji29][emoji28]
Da vi ble sammen, bestemte vi at jeg skulle slutte på p-pillene. Vi gikk aldri inn for å prøve. Nå som vi prøver, går det ikke. Tr kommer hver gang [emoji23] Jeg skal vedde på at det går hvis jeg ikke tester etter EL, og ikke tenker på prøving i det hele tatt [emoji1][emoji28]
 
Da vi ble sammen, bestemte vi at jeg skulle slutte på p-pillene. Vi gikk aldri inn for å prøve. Nå som vi prøver, går det ikke. Tr kommer hver gang [emoji23] Jeg skal vedde på at det går hvis jeg ikke tester etter EL, og ikke tenker på prøving i det hele tatt [emoji1][emoji28]

Jeg skulle egentlig ha en testefri pp nå jeg. Meen når tiden nærmet seg så klarte jeg ikke[emoji85]
Jeg tenker ikke så veldig mye på det nå som tidligere, men det er jo umulig å ikke ha det litt i tankene[emoji28]
 
10 dpo og negativ test, har bare en igjen og den ryker garantert i morgen, så da får man bare vente på tanta.. Lei av alt styret nå!
 
Da er alt håp denne mnd ut, Tante rød har meldt sin ankomst [emoji53] ringt avdeling for assistert befruktning i dag for å høre hvordan det lå ann med henvisningen og fikk beskjed om at de ikke har mottatt noe henvisning.. 3mnd venting uten grunn.. [emoji17]
 
Da er alt håp denne mnd ut, Tante rød har meldt sin ankomst [emoji53] ringt avdeling for assistert befruktning i dag for å høre hvordan det lå ann med henvisningen og fikk beskjed om at de ikke har mottatt noe henvisning.. 3mnd venting uten grunn.. [emoji17]

Æsj bæsj. I dobbel forstand! Hva skjer med uke 37? Så langt to gravide og mange tr? Hvis statistikken skal gå opp nå, må alle resten bli gravide [emoji56].
 
Jeg skulle egentlig vente til IKM med å teste (fredag), men kan være jeg tester i morra[emoji28] Er 12 dpo i morra, og mannen reiser vekk tiiiiidlig på fredag og kommer ikke hjem før søndag kveld, så han spurte om jeg ikke kunne teste litt før[emoji56][emoji43][emoji849] Ganske sikker på at den blir negativ da[emoji849]
 
Ææææ, er så spent på om ikm dukker opp på mandag. De siste 3 dagene har jeg kjent litt på murring i livmor, men i dag har jeg kjent en smerte ganske godt. Blitt hardere i magen og lett tungpustet. Ikke kjent så mye murring i livmor de andre mnd vi har prøvd. Så håper dette er et godt tegn[emoji7] Tenker mye på det, så dagene går ikke akkurat så fort[emoji85]
 
Kjennes ut som om tr er rett rundt hjørnet.. uggen ubehagelige i magen.. og nei jeg er ikke gravid siden testen i ettermiddag og i mårrest var såååå hvit som æ aldri har sett dem før.. akk.. jaja..
 
Back
Topp