Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig... Lykke til videre!Jeg kan settes på tr. Syklus litt ned igjen. Trodde den skulle stabilisere seg på 30 dager nå etter 2 slike sykluser. Men nå ble det 27... møkk... blir vell femar igjen snart da.
Masse lykke til5 DPO[emoji173]️ en liten blastocyst er plassert i livmoren min[emoji3][emoji3] første egget tålte ikke opptiningen, men det som ble satt inn så veldig bra ut[emoji173]️
Gratulerer så mye du er så heldig håper jeg også får sån snartMåtte ta en digital, klarte ikke vente lenger [emoji85]
Gratulerer nyt det og lykke til med svangerskapet <3
Da ble det ikke noe denne mnd heller tr om i dag.
Lykke til dere andre [emoji4]
Uff da så kjedelig... Lykke til i neste pp!Da ble det ikke noe denne mnd heller tr om i dag.
Lykke til dere andre [emoji4]
Fra2til3 - el 29(30) august - IKM 12 september - Barn 1
Evigpessimist - pp 7- B2 - EL 28.08 - IKM 12.09
Hvordan går det?Miniknøttet - pp7 - b1 - EL ca 27.08 - IKM ca 10-11.09
Da er alt håp ute denne gangen for meg også. Fikk tidenes korteste syklus for meg og kort LF. Bare gjøre seg klar for ny pp. Heldigvis til gyn på onsdag for å vite veien videre.
..om det var noesomhelst tvil i går, så er den borte i dag..kan definitivt settes på TR[emoji28]Masse lykke til alle sammen og et stort gratulerer til de som har fått og får de herlige to strekene[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Jeg kan settes på gravid[emoji173]️
Hvordan går det?
Jeg kan settes på tr. Syklus litt ned igjen. Trodde den skulle stabilisere seg på 30 dager nå etter 2 slike sykluser. Men nå ble det 27... møkk... blir vell femar igjen snart da.
Hvordan går det?
Takk Håper det[emoji173] Håper det klaffer neste måned[emoji1374]
Spennende daIngen Tegn til TR. "Stikker" i brystene. Jeg vet jeg produserer lite hcg, så tar en test om et par dager om TR ikke kommer. Spennende [emoji51]
Så kjedelig da...Blenda tester så venter på tr
Så kjedelig da...