☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Nok en blenda (skyggestrek) på meg i dag. IKM onsdag eller torsdag om syklusen min er som den skal denne mnd. Så tviler på at det har klaffet:(
 
Last edited:
..om det var noesomhelst tvil i går, så er den borte i dag..kan definitivt settes på TR[emoji28]Masse lykke til alle sammen og et stort gratulerer til de som har fått og får de herlige to strekene[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
 
..om det var noesomhelst tvil i går, så er den borte i dag..kan definitivt settes på TR[emoji28]Masse lykke til alle sammen og et stort gratulerer til de som har fått og får de herlige to strekene[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Så kjedelig. Lykke til i neste pp!
 
Gratulerer Frøkenspire ;)
Negativ test i dag ca 13 dpo, har begynt å spotte lett og regner med den fæle tanta kommer i morgen :wtf:
Time hos gyn på fredag og håper på noe slags boosting av EL de siste månedene vi skal prøve.
Å nei så dumt. Hadde håpt at det var din tur nå ❤️
TR på meg også. Skal til gyn på onsdag og håper også jeg kan få en boost.
 
Da er alt håp ute denne gangen for meg også. Fikk tidenes korteste syklus for meg og kort LF. :yuck: Bare gjøre seg klar for ny pp. Heldigvis til gyn på onsdag for å vite veien videre.
 
Last edited:
Da er alt håp ute denne gangen for meg også. Fikk tidenes korteste syklus for meg og kort LF. :yuck: Bare gøre seg klar for ny pp. Heldigvs til gyn på onsdag for å vite veien videre.

Nei!:( God klem til deg[emoji173]️
Skal krysse alt jeg kan for at neste pp er mnd det klaffer Tror ikke det har gått her heller desverre. Så skal ringe lege i morgen og få time for å forhøre meg om veien videre med utredning[emoji120]
 
Min tur til å backe deg[emoji1306]hold ut! Fortsatt tidlig! De berømte 10% vettu[emoji1317][emoji8]

Hehehe - takker! Har ikke gitt opp håpet ennå. Har veldig mye murringer og må sjekke flere ganger daglig at ikke det et mensen som har kommet tidlig på besøk. Stoler ikke et sekund på kroppen denne syklusen. El tre dager for seint, kan utmerket godt følges av tr tre dager for tidlig. Meeeen, så lenge den holder seg unna, er det håp et par dager til.
 
Æsj. 9 dpo og nå begynner jeg å bli utålmodig. Vil vite! [emoji13] I det ene øyeblikket er jeg sikker, i det andre er det helt utenkelig at det skal ha gått så fort.

Har allerede begynt å fantasere om hvordan vi kan si det om det har klaffet. For da er vi 4 mnd på julaften, og vet kanskje kjønn. Vil i så fall vente heelt til da med å dele nyheten. Drømmer [emoji173]️
 
Gratulerer Frøkenspire ;)
Negativ test i dag ca 13 dpo, har begynt å spotte lett og regner med den fæle tanta kommer i morgen :wtf:
Time hos gyn på fredag og håper på noe slags boosting av EL de siste månedene vi skal prøve.

Tusen takk[emoji7] Likes'en var for gratulasjonen, liker ikke at testen er negativ og spotting hos deg[emoji53] masse lykke til, håper dere får positivt svar hos gynekologen[emoji177]
 
be31815f63bafd427d774a37e39a67e4.jpg


Jeg kan settes på gravid[emoji173]️
 
Dette er jo veldig tidlig da??
Hva er det som gjør at du gir opp allerede?
Bare lurer.. [emoji5][emoji8]

Har ikke gitt opp helt ennå [emoji13]. Etter 28-dagers syklus har jeg ikm torsdag, men jeg vet at el kom tre dager forsinket. Så enten kommer tr med et brak på torsdag, eller så tøyes fristen noen dager. Spennende uansett!
 
Back
Topp