Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmmm 8 dpo i dag og bare én strek på testen. Får holde ut litt til, men hvis det ikke blir strek i morgen eller onsdag, mister jeg troen på denne mnd...
Nei, æsj. Det var ikke sånn det skulle gå. Klem til deg og lykke til neste runde!
Hmmmm 8 dpo i dag og bare én strek på testen. Får holde ut litt til, men hvis det ikke blir strek i morgen eller onsdag, mister jeg troen på denne mnd...
Neivel fikk ikke strek før ca 12 dpo jeg, ikke gi opp ennå daHmmmm 8 dpo i dag og bare én strek på testen. Får holde ut litt til, men hvis det ikke blir strek i morgen eller onsdag, mister jeg troen på denne mnd...
Så kjedelig. Lykke til i neste pp!..om det var noesomhelst tvil i går, så er den borte i dag..kan definitivt settes på TR[emoji28]Masse lykke til alle sammen og et stort gratulerer til de som har fått og får de herlige to strekene[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Å nei så dumt. Hadde håpt at det var din tur nåGratulerer Frøkenspire
Negativ test i dag ca 13 dpo, har begynt å spotte lett og regner med den fæle tanta kommer i morgen
Time hos gyn på fredag og håper på noe slags boosting av EL de siste månedene vi skal prøve.
Da er alt håp ute denne gangen for meg også. Fikk tidenes korteste syklus for meg og kort LF. Bare gøre seg klar for ny pp. Heldigvs til gyn på onsdag for å vite veien videre.
Da er alt håp ute denne gangen for meg også. Fikk tidenes korteste syklus for meg og kort LF. Bare gjøre seg klar for ny pp. Heldigvis til gyn på onsdag for å vite veien videre.
Min tur til å backe deg[emoji1306]hold ut! Fortsatt tidlig! De berømte 10% vettu[emoji1317][emoji8]
Jepp...den var fin grattis
Tusen takk[emoji7]
Gratulerer Frøkenspire
Negativ test i dag ca 13 dpo, har begynt å spotte lett og regner med den fæle tanta kommer i morgen
Time hos gyn på fredag og håper på noe slags boosting av EL de siste månedene vi skal prøve.
Dette er jo veldig tidlig da??
Hva er det som gjør at du gir opp allerede?
Bare lurer.. [emoji5][emoji8]
Jeg kan settes på gravid[emoji173]️