Skal jeg endre det på lista? At du flytter ikm til søndag?Jeg blir uke 37 uansett. Bare flyttet til søndag. Men jeg satser på pos test senest onsdag [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg endre det på lista? At du flytter ikm til søndag?Jeg blir uke 37 uansett. Bare flyttet til søndag. Men jeg satser på pos test senest onsdag [emoji85]
Skal jeg endre det på lista? At du flytter ikm til søndag?
Nå ler jeg og griner om hverandre her, si meg at dette er babystrek![emoji7][emoji24][emoji1405][emoji177] Den er rooooooosa[emoji175] 10 dpo på 3 timers urin nå på kvelden, innen tidsfrist! Tenker å ta digital i morgen, satser på at den slår ut[emoji847]
Kaaaan det Hadde vært gøy men får se, er 7 dager til ikmDet kan alltids være starten på noe [emoji33]
Svarte deg på testedate, men hurra igjen!! Så gode nyheter fortjener mye feiring!!
Så kjekt!! gratulerer så masse <3
Nå ler jeg og griner om hverandre her, si meg at dette er babystrek![emoji7][emoji24][emoji1405][emoji177] Den er rooooooosa[emoji175] 10 dpo på 3 timers urin nå på kvelden, innen tidsfrist! Tenker å ta digital i morgen, satser på at den slår ut[emoji847]
Gratulerer så mykje!
..da kom spottinga[emoji849]så da kommer nok TR som "forventet" i morgen [emoji1589](fingern er til TR og ikke dere strålende damer[emoji254][emoji8])
Jepp...den var fin grattis
[emoji1589]TR[emoji1589] [emoji29] Mange gode klemmer til deg og håper neste pp blir bedre[emoji173]️
..da kom spottinga[emoji849]så da kommer nok TR som "forventet" i morgen [emoji1589](fingern er til TR og ikke dere strålende damer[emoji254][emoji8])
Hang in thereHmmmm 8 dpo i dag og bare én strek på testen. Får holde ut litt til, men hvis det ikke blir strek i morgen eller onsdag, mister jeg troen på denne mnd...
Hmmmm 8 dpo i dag og bare én strek på testen. Får holde ut litt til, men hvis det ikke blir strek i morgen eller onsdag, mister jeg troen på denne mnd...
Gratulerer[emoji7]